Gå til innhold

3650 eller ikke?

Anbefalte innlegg

vant 3650 i nokiagame, har 7210 fra før.

Prøvde 3650 en dag, og gikk konstant med følelsen av at jeg ikke har lyst til å venne meg til størrelsen og tastaturet, det blir rett og slett for stort og vanskelig, jeg har alltid telefonen i lomma.

men nå har jeg fått kjøper på 3650n, og nå går jeg og tenker at det er så mye tøft du kan gjøre med den. Men jeg kan ikke få både i pose og sekk!

sukk.... what to do?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vant 3650 i nokiagame, har 7210 fra før.

Prøvde 3650 en dag, og gikk konstant med følelsen av at jeg ikke har lyst til å venne meg til størrelsen og tastaturet, det blir rett og slett for stort og vanskelig, jeg har alltid telefonen i lomma.

men nå har jeg fått kjøper på 3650n, og nå går jeg og tenker at det er så mye tøft du kan gjøre med den. Men jeg kan ikke få både i pose og sekk!

sukk.... what to do?

Behold den!

Det finnes et helt lass med programmer og spill til den!

mysymbian.com har masse spill, blant annet doom som er gratis! :D

Du kan laste ned gps til den (!), fjernkontroll, (til tv'en) msn/icq messenger, telefonsvarer på lik linje som de vanlige telefonsvarerne :D , mp3 spiller, html lesere, du kan ta opp videoer med lyd, mange fete spill med meget god grafikk i 3d, og masse, masse mer! :woot:

Du blir fort vant til at den er litt større enn andre mobiler.

Jeg hadde tross alt en s55, og den er meget liten, men jeg har absolutt ingen problemer med å ha 3650'en i lomma.

Jeg ville absolutt beholdt den.

Den kan jo brukes til så mye.

Jeg solgte min palm m130 etter at jeg fant ut hvor bra 3650 er, den har alt! :D

Lenke til kommentar

Selg 3650 og behold din 7210 foreløpig. Til sommeren kjøper du deg en Siemens SX1 som er mye mindre enn 3650 men likevel har flere funksjoner, bl.a Radio og 65.000 fargers display :D

SX1 bruker samme OS og grensesnitt som 3650 og alle spill/applikasjoner til 7650 og 3650 fungerer på SX1, til og med Doom ;)

Lenke til kommentar
Selg 3650 og behold din 7210 foreløpig. Til sommeren kjøper du deg en Siemens SX1  

altså, sx1 har jo like fordømt latterlig tastatur da? jeg nekter å ha noe annet enn et vanlig oppsett. vurderer nok heller t610 fra SonyE da..

Lenke til kommentar
Selg 3650 og behold din 7210 foreløpig. Til sommeren kjøper du deg en Siemens SX1 som er mye mindre enn 3650 men likevel har flere funksjoner, bl.a Radio og 65.000 fargers display  :D

SX1 bruker samme OS og grensesnitt som 3650 og alle spill/applikasjoner til 7650 og 3650 fungerer på SX1, til og med Doom  ;)

Ja, hvorfor kan ikke alle bare kjøpe siemens?

Og hvorfor kan ikke da alle bare besøke siemens fanboy siden din? :lol:

Molna, jeg tror du vet like godt som meg at ikke 3650 er en dårlig telefon, du bare sprer skit om den slik at alle skal vente på siemens sx1 istede! :wink:

Dessuten er det greit å ha en telefon man kan bruke med en hånd.. :wink:

Så ikke kom å si at tastaturet til 3650 er elendig..

Og hvem gidder å vente til august hvis de skal ha mobil nå?

Lenke til kommentar

tastaturet til 3650 er like elendig som sx1, på sx1 kan man tross alt skrive som vanlig, men med 2 hender, på 3650 er tastaturet mulig å bruke med en hånd, selv om det er vanskelig siden det er helt nederst på telefonen, men sirkelformen gjør jo at man må lære seg å skrive på nytt?

når det gjelder om jeg gidder å vente, jeg vant jo denne telefonen, men føler ikke at utseendet og størrelsen veier opp for innholdet..

dennis88: jeg er enig i at folk ikke skal klage på andre merker, det er ikke det forumene skal brukes til, men 3650 er en latterlig telefon utseendemessig.

hvis du kunne velge, ville du hatt den feks med vanlig tastatur? kanskje litt mindre? jeg skjønner ikke hvorfor nokia lager et slikt design når innholdet er så sinnsykt heftig.

sukk, lurer på om dem i det hele tatt undersøker markedet før dem lager slikt, det samme til siemens, med sx1... grøss.. vi har en standard fra før? tenkte dem ikke på det?

Lenke til kommentar

på sx1 kan man tross alt skrive som vanlig, men med 2 hender

Ingen problemer med å skrive SMS med en hånd på SX1 jeg. Husk at SX1 ikke er større enn f.eks Siemens S45, så tommelen rekker faktisk frem til alle tastene 8)

Og ja, Siemens hadde undersøkelser med SX1 før de bestemte taste-designet. De fleste lærte for å skrive SMS like raskt som med vanlig taster. En genial ting med taste-plasseringen på SX1 er at de også funker som funksjonstaster. Normalt har en mobil 2 funksjonstaster, men SX1 har 5 på hver side av displayet som f.eks styrer MP3-avspillingen 8)

Lenke til kommentar

på sx1 kan man tross alt skrive som vanlig, men med 2 hender

Ingen problemer med å skrive SMS med en hånd på SX1 jeg. Husk at SX1 ikke er større enn f.eks Siemens S45, så tommelen rekker faktisk frem til alle tastene 8)

Da ser du jo ikke skjermen...

Lenke til kommentar

Ingen problemer med å skrive SMS med en hånd på SX1 jeg.

Har du telefonen?

Ok, jeg skal innrømme at er telefonen like liten som min 7210 så går det faktisk ann å skrive med en hånd ja, og jeg tror ikke det blir noe stort problem at man ikke ser displayet akkurat når man trykker.

altså, det er nok et mindre problem det, enn størrelsen og designet til 3650.

Lenke til kommentar

tastaturet til 3650 er like elendig som sx1, på sx1 kan man tross alt skrive som vanlig, men med 2 hender, på 3650 er tastaturet mulig å bruke med en hånd, selv om det er vanskelig siden det er helt nederst på telefonen, men sirkelformen gjør jo at man må lære seg å skrive på nytt?

når det gjelder om jeg gidder å vente, jeg vant jo denne telefonen, men føler ikke at utseendet og størrelsen veier opp for innholdet..

dennis88: jeg er enig i at folk ikke skal klage på andre merker, det er ikke det forumene skal brukes til, men 3650 er en latterlig telefon utseendemessig.

hvis du kunne velge, ville du hatt den feks med vanlig tastatur? kanskje litt mindre? jeg skjønner ikke hvorfor nokia lager et slikt design når innholdet er så sinnsykt heftig.

sukk, lurer på om dem i det hele tatt undersøker markedet før dem lager slikt, det samme til siemens, med sx1... grøss.. vi har en standard fra før? tenkte dem ikke på det?

Selvfølgelig hadde jeg villet at den skulle være mindre, men det hadde ikke gått ann, siden da måtte de fjerne noe, f.eks plassere tastene der sx1 har de, noe jeg ikke hadde likt.

Dessuten er tastene på 3650 meget bra til spill, og det er ikke tastene til sx1 overhode!

Jeg liker designet, og jeg liker å vite at hvis jeg riper om skjermen så er det bare å skifte deksel.

Det samme gjelder hvis det kommer rusk under skjermen, da er det bare å åpne, og fjerne det.

Husker jeg ble fryktelig irritert til slutt av at det samlet seg så mye rusk under skjermen på min gamle s55, og jeg kunne ikke gjøre noe med det.. :x

Det er en annen ting jeg ikke liker med sx1...Kommer helt sikkert til å samle seg mye rusk under skjermen etter lengre tid..

Lenke til kommentar

er jo bare å åpne telefonen og fjerne rusk da, ikke noe problem det, så lenge du ikke ødelegger noe. går ikke ut over garanti heller, så sant du ikke ødelegger noe.

greit nok at tastene på 3650 er bra til spill, men det som frister meg med 3650 er muligheten til epost osv, men til det funker ikke tastaturet spør du meg. jeg spiller lite, vil ha en funksjonell mobil liksom, å skrive en hel epost på sirkeltastaturet ville drevet meg til vanvidd. :)

sx1 sitt oppsett er heller ikke bra, men bedre spør du meg. jeg håper nokias neste kameratelefon basert på symbian blir litt mer "normal".. da er de nemlig helt perfekte.

Lenke til kommentar
er jo bare å åpne telefonen og fjerne rusk da, ikke noe problem det, så lenge du ikke ødelegger noe. går ikke ut over garanti heller, så sant du ikke ødelegger noe.  

greit nok at tastene på 3650 er bra til spill, men det som frister meg med 3650 er muligheten til epost osv, men til det funker ikke tastaturet spør du meg. jeg spiller lite, vil ha en funksjonell mobil liksom, å skrive en hel epost på sirkeltastaturet ville drevet meg til vanvidd. :)

sx1 sitt oppsett er heller ikke bra, men bedre spør du meg. jeg håper nokias neste kameratelefon basert på symbian blir litt mer "normal".. da er de nemlig helt perfekte.

Ja, da tror jeg nok du bør gå for t610...

Lenke til kommentar

Har du telefonen?

Nei, men jeg har vært så heldig å fått prøvd den. Bruker nå 3650 endel og må si SX1 virkelig latterliggjør 3650 :D

Hmm, jaja, vi får nå se når den kommer...

Jeg har glede av den nå, mens du må vente til august...Da er jo neonode n1 ute, og DEN latterligjør både sx1 og 3650.. :yes:

Den skal koste ca. 5000sek, det vil si ca. 4500kr :D

Lenke til kommentar

jeg forhåndsbestilte neonode n1 på hjemmesiden dems, og såsant den ikke blir veldig forsinket og kritikken er god kommer jeg nok kanskje til å vurdere den. regner ikke akkurat med at jeg har bundet meg til å kjøpe en gjennom den bestillinga, dem er jo nødt til å spørre alle som har registrert seg der, ellers ender dem opp med masse uavhenta pakker i og med at det tar så lang tid.

Lenke til kommentar
Neonode har prestert å latterliggjøre seg selv. Merker på diverse forum at interessen for den er i ferd med å dø ut, folk er ikke interessert i en mobil fra et såpass tvilsomt firma.. :wink:

Uansett vil telefonen være overlegen!

Og designet er rett og slett nydelig.

Dessuten har den en slik skjerm som er en slags touchscreen uten at man må trykke på skjermen..Litt vanskelig å forklare... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...