Erasus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Heisann! Har sjekket ut det som står på nettsiden og jeg har generell studiekompetanse, snittet mitt er på 4.5, jeg vil gå for å studere for å bli økonom og vil da begynne på disse studiene. Har jeg godt nok snitt for å komme inn til neste år? Studiestedet er forresten BI i Oslo. Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Den klassiske BI-vitsen er at det er et snitt på 25 000kr i snitt per semester å komme inn. De har vel relativt lave krav? Lenke til kommentar
Pjotrik Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Opptakskravet der var vel 38-39-40 i år (korriger meg hvis det ikke stemmer). I så måte kommer du nok inn. Antakelig kommer du inn på siviløkonomstudiet også, og da vil jeg anbefele det. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Du kommer lett inn med alt over 4 i snitt. Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 De har jo løpende inntaktskrav på BI dvs desto flere som søkere desto høyere karakterkrav, det er jo ganske logisk. Det jeg har sett at minstekravet er 3,6 i snitt og det burde alle klare. De populære studiene på BI som Finans og Siv.øk er en god del høyere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå