Devil123 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har kanskje lyst og kjøpe en gamel god Volvo Amazon....det som må gjøres det er en hellakering...og litt småttri bare...noen som har forslag til farge? har tenkt litt på Blodrød...noen som har ett bilde av en amazon lakkert i blodrød? må se om det finnes en fin farge før jeg kjøper den=D Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Gå for en vanlig farge uten metallic eller annet tull Blank rød eller svart matt/blank? Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg synes du skal gå for en av de originale fargene Amazon opprinnelig kom i. Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Volvo amazon er (i følge meg) meg fin i følgende farger: Mørk blå. Eggeskall hvit. Mørk grønn. Sort og rød passer liksom ikke på den bilen. Hadde en mørkeblå i min ungdom med 5,5" felger å flere 100 kilo høytalere :-) Det var tider det. Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Volvo amazon er (i følge meg) meg fin i følgende farger: Mørk blå. Eggeskall hvit. Mørk grønn. Sort og rød passer liksom ikke på den bilen. Hadde en mørkeblå i min ungdom med 5,5" felger å flere 100 kilo høytalere :-) Det var tider det. vurderer litt lys rød, og blank...hvor får man lakk sånn at man kan bruke sprøyte? Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 lakk får man hos en lakkforhandler. Bare søk på lakk på google så kommer lakkforhanderne på rams. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå