Veriado Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Hei. Sliter med å få installert nordicbetpoker i ubuntuen min. Har 8.0.4. Fikk til å installere pokerstars, men vil gjerne ha nordicbet. Legger med et bilde av problemet mitt. Som dere ser får jeg bare en hvit skjerm. Need help:) Edit. småproblemer med bildet. her er linken: http://img523.imageshack.us/my.php?image=problemol3.png Endret 6. oktober 2008 av Veriado Lenke til kommentar
atlef Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg vet ikke helt hvordan du kan fikse dette i wine, men du kan jo legge inn Windows i en virtuell maskin. VirtualBox er tilgjengelig i pakkebrønnen og fungerer utmerket. atlef. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ja, eg trur nok forslaget til atlef vil vere det beste. Eller så kan du eventuelt spele i webbrowsaren? Eg sleit med det same når det gjaldt betsson, måtte ty til speling i browser, noko som fungerte like greit. Btw, Magnus? Lenke til kommentar
Veriado Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Ja, eg trur nok forslaget til atlef vil vere det beste. Eller så kan du eventuelt spele i webbrowsaren? Eg sleit med det same når det gjaldt betsson, måtte ty til speling i browser, noko som fungerte like greit. Btw, Magnus? Hei Kjetil. Står til? Funker dessverre ikke å spille i webrowseren, står at den ikke støtter operativsystemet og slikt piss. Må nesten teste ut virtualbox da, får se om jeg får det til. Lenke til kommentar
Veriado Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Hmm. Må man ha CD-platen til windows og slikt for å greie å installere det via VirtualBox? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det enkle svaret er ja. atlef. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå