Gå til innhold

DOA3 VS MKDA

Anbefalte innlegg

Hva er best? DOA3 eller MKDA?

Sjøl synes jeg disse spilla er bra og dårlig på hversin måte!

DOA3:

Pros:

Grafikken er overlegen MKDA

My lettere å få til multi-slag-komboer...

Meget detaljerte karakterer

Mye kulere endings, med ordentlige FMV!!!

Cons:

Få karakterer, og man kan ikke låse opp noen nye heller...tror jeg?

Ikke noe blod og skin-damage...

Ingen kule Specialmoves (ildkuler o.l) Man kan jo ikke engang bruke sverdene som ninja-dudene har på ryggen.

MKDA:

Pros:

Mange karakterer med mulighet for opplåsing av flerer...

Ultra-voldelig, nå får man jo inntrykk av å virkelig gjøre skade på motstander.

Mange kule specialmoves. Scorpions tau er jo en klassiker!!!

Alle karakterer har mulighet til å bruke et våpen.

Cons:

Grafikken suger i forhold til DOA3 (kan dette ha noen sammenheng med at spillet er utvikla til PS2 på samme tid???)

Komboene kan være et rent h....... å få til, til tider!!!

Karakterene er dårlig detaljert med lav oppløsning på texturer (kan kanskje igjen spores tilbake til PS2).

Endingene er jo bare noen bilder med litt tale og text... burede de ikke tatt seg tid til å lage noen bra filmer. Såpass kan vi vel forvente av et spill anno 2002!?

Ok, dette er min mening. Hva med dere???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har ikke testa DOA3 grundig nok til å gi en god uttalelse, men levra mi sier at MKDA kan ta alt annet bare med sin helt spesielle MK-aura... (holdt på å skrive karma, det ville blitt litt feil)

det er noe helt spesielt over MK, det har det vært siden starten, det kan gjerne hende det er volden... (det er også veldig mulig det var de foto-baserte karakterene i de tidligste versjonene)

skal si meg enig i ulempene du drar frem, kjenner meg godt igjen i det med comboene...:lol: skal ærlig innrømme at en del av de komboene fikk jeg til sånn rundt førtifemte forsøk på ren skjær flaks... men vil også få si at mange av de lette comboene er solide også, ta for eksempel Scorpions Spear+Edge of Pain, gjør rundt 35 i skade, tror jeg... (treffer spydet så kan du jo ikke bomme)

en ting jeg savna på pluss-lista di er krypten... det systemet er jo helt genialt... og det at du kan spille om penger er jo også veldig gøy...

jeg går for MKDA! :woot:

Lenke til kommentar

jeg har begge disse spillene, jeg likte DOA3 helt til jeg fikk MK:DA..nå synes jeg MK:DA er OVERLEGENT på mange punkter...man kan velge slossestil (alle unttat 2 personer har våpen, Blaze og Mokap, som er hemmelige spillere!!!)...

det er 24 spillere på MK:DA (3 av de a skulte, Blaze, Mokap og Rain)

MYE kulere komboer og sånt, men DOA3 har bedre graffik, men graffik er ikke alt da...

Lenke til kommentar
for å få rain, må du kjøpe ALLE kistene i "the crypt" untatt "Ra" og "In", som staver "Rain", etter du har kjøpt alle skal du kjøpe disse, i riktig rekkefølge tipper jeg...sjekk en kode side, står på de!

Eh... Er dette kødd, eller?! Er det noen som kan bekrefte dette (til xbox versjonen)?

Rain=My favourite i MK!

Athelas

Lenke til kommentar
for å få rain, må du kjøpe ALLE kistene i "the crypt" untatt "Ra" og "In", som staver "Rain", etter du har kjøpt alle skal du kjøpe disse, i riktig rekkefølge tipper jeg...sjekk en kode side, står på de!

okaj alle kristne og andre som ikke liker unødvendig hardt språk lukk øya og hopp videre til neste post, men IKKE DU, Kyppre:

din jævla fordømte møkkaidiot av et satans avkom! neste gang skriver du spoiler-varsel, okej?!

#¤&%@£$@#"¤!!!

aaaaaaaaaargh!

*psyke psyke psyke*

:evil::evil::evil:

Lenke til kommentar

Nåja. IMHO er dette bullshit. Har snoket litt rundt på diverse MK forumer, og alle avfeier dette som et dårlig rykte. Det er mange som har prøvd.

Men jeg skal aldri si aldri når det gjelder MK, og jeg bil gladelig heller bli motbevist når det gjelder Rain.

Ahtelas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...