BadFurDay Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hei. Jeg har fått i oppdrag å finne ett brukbart/bra kamera for min bror. Og jeg har ikke snøring på kamera i det hele tatt, så jeg trenger deres hjelp Han trenger ikke noe superfancy, men det bør være brukbart, og ikke koste mer enn 1400, helst mindre dersom fraktkostnader er innvolvert .. Og ett pluss om det fungerer bra til naturfoto. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Foreslår at du først leser gjennom en del tråder her på forumet, det er en dullion liknende innlegg. Med såpass vage og intetsigende "krav", samt også tildels selvmotsigende (maks 1400,- og fint til naturfoto) er jeg redd ingen gidder komme med noe seriøst. Hvis du med naturfoto mener fint til dyr/fugler osv. krever det ofte nokså kraftig tele/zoom, og da er vi raskt over på ultrazoomkamera. Det kan bli litt vanskelig med maksprisen. Går man derimot litt over 2000-grensen åpner det seg raskt for muligheter til en god følgesvenn i naturen. Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Et FILM-kamera, oppfyller dine kriterier med god margin. Sjekk bruktsidene: foto.no, (evt. finn.no). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå