Linkage Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Hei, jeg har nylig fått er problem med Pcen min. Hver gang jeg går inn på "Min Datamaskin" eller hvilken som helst annen mappe i Windows så får jeg en feilmelding etter noen sekunder. Hva har skjedd? AVG finner ingen vius og jeg har kjørt Super-Anti Spyware som heller ikke fant noen feil. Dette er feilmeldingen jeg får: Endret 6. oktober 2008 av Linkage Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 tror eg heller ville prøvd disse programmene som går mye dypere. trojan Remover Malwarebytes' Anti-Malware disse tar det aller meste som er ute idag.. prøv også å ta en full Chkdsk av disken din. Høyreklikk, Properties/egenskaper, Tools/Verktøy, Diskcheck. HUSK å markere full scan og Fix problems automatisk. Lenke til kommentar
Linkage Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Nå fungerer det, men jeg får noen rare feilmeldinger av og til. Som denne når jeg skrudde på PCen. Noen som vet hva den er for? Lenke til kommentar
Linkage Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Forresten, nå begynner problemet å komme igjen, ikke like ofte men av og til. Spesielt når jeg er i Windows explorer og blar igjennom mapper på en USB Stick. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå