zlazi Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 hei. jeg lurte på hva studentkortet brukes til?? eller iallefall noe som er til min fordel. Lenke til kommentar
zlazi Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 hva er det bra for. jeg må betale for voksen uannsett. og jeg har togbillett. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Nei du kan betale student isteden. Lenke til kommentar
zlazi Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 fins det noe andre fordeler XD buss, tog er akkurat ikke det jeg brenner for å bruke. Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 får student pris hos frisøren også ;P hehehe XD å enkelte plasser ha de egne student priser for og komme inn på utesteder Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Rabatt på teater, opera, ballett, kollektivtransport, avisabonnementer og museer er jo fin-fine greier! Sjekk for øvrig ut http://www.studentrabatt.no/. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå