r2d290 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Hei hei Jobber med egentreningsprosjekt for vg3 nå, og er ferdig med del1: Del 1) A)Beskriv kort og begrunn prosjektet du valgte (om du ønsker er det også mulig å kombinere to av de nevnte prosjekt) B)Utarbeid et ferdighetsmål, et kunnskapsmål og et holdningsmål C)Periodeplan; grov oversikt over trening en hele periode. D)Lag ukeplaner for perioden. Denne skal gi oversikt over antall treningsøkter, hva du skal gjøre, og når og hvor du skal trene. E)Evt før-testing Del 2) F)En øktplan er en detaljert plan for en treningsøkt. Vi deler den gjerne inn i en oppvarmingsdel, en hoveddel (selve aktiviteten), og en nedvarmingsdel. G)Testing eller annen kontroll/ beskrivelse av fremgang/utvikling H)Treningsdagbok: Kort vurdering av hver egentreningsøkt (min1 økt pr uke) I)Sluttvurdering av egentreningsprosjektet i forhold til målsetningene dine. Jeg hadde blitt veldig glad om noen kunne tenke seg å se over dette og gi tilbakemelding innen onsdag 8. oktober (se vedlegg) edit: la ut riktig versjon av oppgaven egentrening_kladd.pdf Endret 6. oktober 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 didaktisk plan og greier, hehe ser bra ut, men du har jo ikke gått spesifikt inn på hvilke øvelser du vil gjøre, eller er det utelukka?! Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Takk Hvilke øvelser jeg skal gjøre, står vel i ukeplanen (punkt d), men jeg har ikke skrevet den detaljerte øktplanen enda... Den kommer i del 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå