Arve28 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har prøvd å lete litt rundt på nettet etter fotoprinter, men vet ikke hvor jeg skal starte å lete. Finner masse tester, men meste er gammelt. Vet heller ikke hva som kreves for å få greie utskrifter? Bør være en printer som ikke er avhengeig av å printe ut hver uke for at ikke dysene skal tette seg. Trenger ikke noe skjerm. Trådløst kan være et +, men ikke nødvendig. Må gi gode utskrifter og helst være "billige" orginalpatroner. Mulig budsjett rundt 1-2000kr?? A4 printer. Hvordan vil en Canon IP4600 være? Lenke til kommentar
K_59 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har prøvd å lete litt rundt på nettet etter fotoprinter, men vet ikke hvor jeg skal starte å lete. Finner masse tester, men meste er gammelt.Vet heller ikke hva som kreves for å få greie utskrifter? Bør være en printer som ikke er avhengeig av å printe ut hver uke for at ikke dysene skal tette seg. Trenger ikke noe skjerm. Trådløst kan være et +, men ikke nødvendig. Må gi gode utskrifter og helst være "billige" orginalpatroner. Mulig budsjett rundt 1-2000kr?? A4 printer. Hvordan vil en Canon IP4600 være? Jeg kjøpte en 'HP photoSmart B8850' for noen måneder siden som jeg er storfornøyd med. Tette dyser er ikke et problem selv om du ikke bruker den regelmessig da den gjennomgår dysesjekk/rensing daglig uten å beuke særlig blekk. Den bruker 8 stk. 27ml. Vivera pigmentblekk som gir langtidsholdbare utskrifter i opptil A3+. Pleier å kjøpe originalblekk fra 'shopping4net.com' der de tar ca. 190,- pr. patron inkl. porto. Den koster ca. 4000,- så den ligger kanskje noe over budsjett? Tror likevel det vil lønne seg da den har ganske rimelige utskriftkostnader. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Mulig HP har en A4 printer som er billigere? Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvordan vil bildekvaliteten være på Canon IP4600 mot Canon MP970. 970 har vel 2 patroner mer. Hvordan ligger IP5300 i forhold. Denne er vel 1,5 år gammel. Kommer det ny versjon her også slik som IP4600 som vel tar over for IP4500? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå