Filosof Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Subaru Justi 1.3 (2001) Å kalle denne bilen min er kanskje ikke helt riktig - ikke ennå. Men, dette er en bil jeg sterkt vurderer å kjøpe. Jeg vil veldig gjerne høre om noen har noen for- eller imot-argumenter for denne bilen. Det jeg primært ser etter en en billig (brukt) og sikker bil av god kvalitet - som har 4x4. Her har dere en link for å se på spesifikasjonene: http://www.zett.no/bil__til_salgs.html?objectId=1376060 Jeg kan ikke så veldig mye om bil selv, så jeg ville satt veldig stor pris på all tilbakemelding! Endret 7. oktober 2008 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) 82.000 kroner for det der høres helt sinnsvakt ut. Jeg kjøpte i fjor en Mitsubishi Colt 00' som hadde gått mindre enn halvparten av den der og hadde mer utstyr (automatgir, AC, el.vinduer osv.) til 55.000,- Med tanke på bilmarkedet i dag ville jeg aldri betalt 82.000 kroner for det der, det er ran. Endret 6. oktober 2008 av Sluquet Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 82.000 kroner for det der høres helt sinnsvakt ut. Jeg kjøpte i fjor en Mitsubishi Colt 00' som hadde gått mindre enn halvparten av den der og hadde mer utstyr (automatgir, AC, el.vinduer osv.) til 55.000,- Med tanke på bilmarkedet i dag ville jeg aldri betalt 82.000 kroner for det der, det er ran. sitert! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Om ikke annet, så var den ihvertfall jævlig stygg å se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå