Gjest medlem-122769 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hei! Kan noen anbefale noen gode filmer hvor det fokuseres en del på mat (dvs. matlaging og inntak av deilig mat)? Jeg er en matentusiast, så mat er tingen i min lille verden, for å si det slik. Mottar også anbefalinger av filmer med antropomorfe matretter og slikt (finnes det? ), dvs. pizzaer som hopper rundt og epler som tar en roadtrip gjennom USA osv. Har gått litt lei av å se på matkanaler, trenger noe med litt mer vekt. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kan ikke huske å ha sett særlig mange filmer som er slik du beskriver, men Ratatouille kan vel være i nærheten. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 hot shots har en fin mat sene Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Mye spising i "Salò o le 120 giornate di Sodoma", men vet ikke om det er helt det du er ute etter. Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Del 2 av Taxidermia har en fin historie om konkurransespising. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Tampopo, Como agua para chocolate The Chinese Feast og God of Cookery Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Første jeg kommer på er No Reservations. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Babettes gjestebud Kokken, tyven, hans kone og hennes elsker Delicatessen Jamón, Jamón Chocolat Endret 6. oktober 2008 av magnusbe Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Støtter forslagene til Montag (dog litt synd at Como Aqua i dag er så å si umulig å få sett i full lengde, som er en god del bedre enn den lett tilgjengelig klipte versjonen) og magnusbe, og høyner med La Grand bouffe/Etegildet. Endret 6. oktober 2008 av Njål Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Støtter forslagene til Montag (dog litt synd at Como Aqua i dag er så å si umulig å få sett i full lengde, som er en god del bedre enn den lett tilgjengelig klipte versjonen) og magnusbe, og høyner med La Grand bouffe/Etegildet. Helhjertet støtte til Njåls forslag - den filmen der er simpelthen fantastisk i all sin avskyelighet! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg gjør oppmerksom på at trådstarter har sagt fra at brukeren har blitt brukt av uvedkommende, og i utgangspunktet ikke lurer på det tråden handler om. Tråden forblir likevel åpen, for fremtiden, om noen skulle være interessert i emnet. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Delikatessen, kanskje? Det er jo en del snakk om mat i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå