Dan Stamnes Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Heisann! jeg har en FJS (Fijutsu-siemens Xa2528. hatt denne ei stund, men har noen irritasjonsmomenter med den midt under bruk så henger pc'n seg opp innimellom.. eneste løsningen da er og skru av WLAN kortet (egen bryter for dette i fronten) da kommer den igjen, og jeg kan så skru på igjen WLAN og bruke pc'n en halvtimes tid før det samme skjer igjen WLAN kortet er da et slik ATHEROS 500x EG mener jeg noen som har vært borti lignende? alle drivere er av nyeste sort, bios er oppdattert til nyeste ifølge FJS sine sider utrolig plagsomt dette og noen ganger har man helst lyst til å kaste pc'n så langt man får den Tips mottas med stor takk Mvh Dan Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 kan høres ut som noe plager nettkortet ditt ja. når du la inn nye drivere gjorde du det på en skikkelig nåte? avvinstallere gamle, restarte, kjøre ccleaner. restarte installere ny driver restarte? prøv det. virker ikke dette ville eg kjørt: trojan Remover. både i Safemode og vanlig. om dette ikke finner noe ville eg kjørt Malwarebytes Antimalware. Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Nå gjelder dette fullstendig nyformatert pc Browser er opera, ingen spyware funnet på pc. vista er OS. drivere er alle lagt inn riktig. nyeste drivere og oppdattert OS jeg mistenker hardware. men har noen vært borti det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå