EinarEriksen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Sjekk ut diamantens nye drakter. Les mer Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Genialt.. Farger som f.eks Rødt vil jo være mye bedre med tanke på og si riper og fingeravtrykk.. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Alltid syntes det har vært rart at de kommer med fargene ETTER hypen? Synes fargene var litt lyse, skulle likt å sett milano-rød eller mørk blå.. Men alt i alt så er jo det en fin telefon =) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Lysere farger er jo å foretrekke med tanke på fingeravtrykk og merker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Yaaaaaay! Bare så synd jeg ikke har råd uansett. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Snakker vi rosa Touch Pro? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Rosa mobil eier da! Bare innrøm det - du er misunnelig på homofonen min! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Festlig. De blir dyrere regner jeg med? Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Hvit kan jeg forstå men resten ikke. Med slike farger vil HTC tiltrekke seg "andre" typer kunder enn "proffe" og businessbrukere. Dette er vel og bra, og positivt for HTC, men kun der de tilfredstiller kriteriet å ha et OS som "alle" kan bruke. Jeg er veldig fornøyd med min Diamond, men det er mange "idiot" løsninger, og mye unødvendig knot som kunne blitt løst 100 ganger enklere. Er tidligere S60 bruker. Touch Flo er veldig pent, men ikke spesielt brukbart. Hele grensesnittet virker litt vel halvferdig. Hvorfor lage touch flo kun på en håndfull funksjoner i telefonen? Hadde vært langt bedre og tatt steget komplett og tatt de mest brukte applikasjonene og laget i touch flo, og ikke bare middels der resten er tydelig Windows Mobile i bakgrunnen. Missforstå meg rett, Windows mobile er et svært bra OS, og er veldig imponert over alle muligheten jeg får ved å bruke det. Men Diamond blir markedsført som en telefon du kan bruke nettopp med mye "fingerbruk" og ikke stylus. Dette er desverre kun 1/10 sant. Det fungerer tålelig for programmer i Touch flo, men resten er det ikke brukbart, og du må likevel ty til stylus. Mange argumenterer også for at de "viktigste" elementene i OSet ble laget i Touch Flo. Dette er mye mulig, man da kunne de eks. laget hele meldingssytemet i Touch Flo, og ikke minst kalenderen. Da disse essensielle komponentene egentlig er ubrukelige uten stylus. Endret 6. oktober 2008 av alaruz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 ÅÅååh, jeg vil også ha en rosa en *ser stygt på sin svarte* Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jaja, nå ser det faktisk ut som at alle produsentene prøver å kopiere Apple innen fargefronten for å oppnå samme suksess. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja, så sannelig. Jeg tror jammen meg Apple oppfant farger. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja, skal være enig i at telefonen virker litt mindre proff & eksklusiv når den kommer ut i alle mulige jalla-farger. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Men er det mulig å bytte ut den vippe bakdelen på en vanlig svart med en flat? Det er så irriterende at den vipper når jeg legger den ned, og så bruker stylusen på høyre kant... Lenke til kommentar
ACRohan Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Ja, så sannelig. Jeg tror jammen meg Apple oppfant farger. Bare vent til iTavisen i morgen kommer med www.itavisen.no/HTC_Tar_En_Apple ... Edit: No Problemo helping you selecting your headline tomorrow dear Bie.. Endret 6. oktober 2008 av Arvidgp Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Apple? Farger? Jeg? Dum? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg