FishBone Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Er det noen som vet hvor jeg kan finne ofisielle regler? Tror det er fussball det heter. (sånn fotball-bord) Finns det noen som spiller profft i norge? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Oppdaget et ellers ukjent talent? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 visste ikke at det hadde et eget navn? og langt mindre at det var PROFFE spillere av dette? jaja, da har man lært noe nytt i dag oxo... :smile: Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg kjenner en i USA og der spilles det ganske mye profft... Vet ikke om det finns noen som gjør det i norge. Og vet egentlig ikke hva det heter... Men jeg ville gjerne fått tak i noen regler... Hadde vært kult hvis det var noe opplegg for det i norge et sted... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 mitt tips til deg, min venn: vær litt pioner! gå i forveien! skaff deg et bord og lag en community! Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 Ja... Jeg har ett bord.. Mangler folk... Har funnet regler... Og spillet heter ikke fussball... sorry... Det heter foosball Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 blir med, jeg, hvis du ikke bor for langt unna... men seriøst, det er jo gøy, dah... Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 Ja... det er det da... Jeg bor i halden. Bordet mitt står i Tistedal... Men jeg lurte på om jeg skulle lage noe hjemmeside eller noe sånt. Det hadde lissom vært kult å starte noe offisielt i norge... Er noen med på det også eller? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 dæven, skrev det egentli bare på kødd jeg, men når det står et bord bare noen mil unna så må jo dette testes ordentlig... har du noen kamerater i nærheten som spiller med deg eller noe, eller? har du sjekka litt rundtomkring på nettet om du finner noe, da? send meg en PM om du fant noe, da? :smile: Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 Det er vel tre andre som spiller sånn av og til... Får ikke spilt det så mye siden jeg jobber i askim... Hvor bor du hen da? Edit: sorry... så det nå... Btw: finner ikke noe norsk side for det. ser ikke ut som noe er starta... Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hvordan spilles dette spillet da ? Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 Sjekk www.foosball.com Det er noen videoer der.. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Sjekk www.foosball.com Det er noen videoer der.. Tøft 8) Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Ja... Det syns jeg også... Send gjerne mail til [email protected] hvis dere er med/no dere lurer på... Dette blir kult.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå