Gå til innhold

Høstoppdatering og modifiserte xboxer.

mtnine FURY

Anbefalte innlegg

Hei.

Vurderer å modifisere xboxen min, av den enkle grunnen at jeg har en katt og en sønn som liker å ødelegge mine xbox 360 plater. Det har allerede skjedd med Pure. Så jeg tenker at å lage noen backups av mine viktigste spill kunne være greit.

Men så tenker jeg, hva med denne store "new xbox experience" vil dette ha noe å si på muligheten for å spille backups?

Burde jeg vente til oppdateringen har kommet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er bare å legge ting så høyt opp att verken katten eller unger når det. Gratis er det også :)

Hehe... det er aldri for høyt for en katt. Jeg har 2 sånne skapninger hjemme, og høyden har aldri vært en forhindring :(

Exhibit A:

funny-pictures-anti-gravity-cat-chalkboard.jpg

Exhibit B:

SpiderCat.jpg

Konklusjon:

Funny_Pictures_10317.jpg

Endret av Khogn
Lenke til kommentar
Haha! Genial oppsumering Khogn!

Men litt on-topic, barn og katter må vel være enklere å hindre at ødelegger spillene dine enn at xboxen ødelegger? Men du får vel ikke lagt inn hele spill på hardisken, du trenger fortsatt disken, men det vil laste kjappere. Har jeg ikke rett der?

Hvis konsollen er i bevegelse mens DVDen snurrer kan det fort lage ripper og ødelegge den. Så hvis du spiller mens barna/kattene har bestemt seg for å sparke løs i konsollen er det jo en stor risiko. Jeg blir livredd hver gang jeg spiller og ser kattene nærme seg i 60km/time mens de løper etter en fiktiv mus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...