Valkyria Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Mitt trofaste Logitech Precision Gaming Headset begynner å svikte i den ene høytaleren. det er nok 2-3 år gammelt, så det er nok på tide det tok kvelden, men jeg har vendt meg så mye til det at jeg vil beholde det. Er det mulig å finne ut hva som er galt? (det er mest sannsynlig dårlig kontakt, fordi når jeg vrir i ledningen kommer lyden tilbake.) kan jeg levere det inn for et nytt et? Husker faktisk ikke hvor jeg kjøpte det heller, så kan jeg levere det på f eks en spaceworldbutikk, og si at jeg vil ha nytt? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 kan jeg levere det inn for et nytt et? Husker faktisk ikke hvor jeg kjøpte det heller, så kan jeg levere det på f eks en spaceworldbutikk, og si at jeg vil ha nytt? Du nevnte to-tre år gammelt? Hadde ikke blitt for optimistisk der :S Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Du har sikkert dårli kontakt i jacken , så om du kjenner noen som kan å lodde så kjøp deg en ny jack plugg og lodd den på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå