Laland Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Heisann! For en ukes tid siden så var det en i vennekretsen min som bestemte seg for at han ikke lenger trengte en Xbox 360. Han ville bare bli kvitt den, så han lot den gå for ikke mange kronene. Han sa at jeg kunne få Xboxen hans for 1300,- pluss to gamle ddr-rambrikker, og som den tilbudssøkeren jeg er måtte jeg bare slå til. Det jeg fikk med var: Xbox 360 Pro 20gb (ikke hdmi, i overkant av et år gammel) èn ekstra trådløs kontroll ètt play'n'charge sett èn kablet kontroll WLAN-adapter Halo 3 Oblivion Ninety Nine Nights (eller hva det heter) Har jeg gjort et knallkjøp? Si at Xboxen koster 1500,- (ikke hdmi og20gb), wlan adapteret 700,-, spillene tilsammen 1000,-, kontrollene 600,- tilsammen og play'n'charge settet til 150,-.. Da har jeg spart 3950-1300=2650,-! Noen andre som har gjort lignende kjøp? Lenke til kommentar
funkiee Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Du svarte på ditt eget spørsmål der. Men jeg har ikke sansen for sånn skryte topics Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 La vel litt opp for diskusjon på slutten der? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Spilla du lister opp er kanskje hvis du er heldig verdt 600, maskinen er brukt så jeg mener du iallfall bør halvere prisen på den i forhold til en ny. eneste som kanskje er verdt nesten utgangsprisen er wlan, laddesettet og kontrollene Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Der fikk du mye for pengene Lenke til kommentar
Closed Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Der fikk du mye for pengene Enig. Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Nei du ble lurt. Lever tilbake alt Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Slett ikke verst, men hva skal du med alt dette når du har minst halvparten fra før av? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Har en Elite, og alt av kontroller etc. fra før av, men fikk jo wlan adapter så og si gratis pluss ekstra kopier av oblivion og halo 3. Halo blir for lan her i gården mens jeg kommer til å selge oblivion. Den nye boksen skal settes inn i et LianLi kabinett og modifiseres! Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Your g33k1nes inspires me Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Hvis jeg kan hjelpe èn jente_12 på internettet, it's all worth wile. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg kjøpte en 360 med 20gig, headsett, 2kontrollere, wlan, play`n charge, og 2spill... for 800kr, med hdmi Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Pent! Hvor brukt var det? Må jo være under et år gammelt ihvertfall, så der var du heldig! Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Pent! Hvor brukt var det? Må jo være under et år gammelt ihvertfall, så der var du heldig! Temmelig brukt vil jeg tro. På den annen side, kanskje ikke så veldig brukt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå