tomsi42 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Nok en detalj fra den slitne campingvognen ... 1/800s, f/2.8, ISO 100, 24mm Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Ingen som liker campingvogner her ? Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Har ikke fått med meg noen av disse jeg. Ganske god idé å utforske en gammel loslitt campingvogn stykkevis. Kan uten å blunke anbefale en serie med kanskje noen flere av samme vogn. Fint nostalgisk uttrykk fra et velbrukt nå formodentlig pensjonert feriehjem for en ukjent familie. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Likte idèen din veldig godt, men personlig ga ikke dette bildet meg særlig mye Om det skyldes fargene, utsnittet eller humøret mitt kan jeg ikke svare på... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det symmetriske og "fargeløse" er ganske fint å studere. Det er litt detaljer, men ikke nok til å holde interessen veldig lenge. Men jeg tror du har grunnlaget for en artig serie hvis du setter sammen bildene på en effektiv måte. 3-4 bilder, kanskje? Fargene er duse, som er noe jeg liker godt. Jeg tror kanskje dette bildet gjør seg bedre på papir enn skjerm. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Det symmetriske og "fargeløse" er ganske fint å studere. Det er litt detaljer, men ikke nok til å holde interessen veldig lenge. Men jeg tror du har grunnlaget for en artig serie hvis du setter sammen bildene på en effektiv måte. 3-4 bilder, kanskje? Det er planen å lage en serie; regner med at denne vogna står der en stund til ... Fargene er duse, som er noe jeg liker godt. Jeg tror kanskje dette bildet gjør seg bedre på papir enn skjerm. Det er en tanke. Får fyre opp skriveren når jeg kommer hjem. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå