Gå til innhold

BK: Ikke lenger trygt?

tomsi42

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke fått med meg noen av disse jeg.

Ganske god idé å utforske en gammel loslitt campingvogn stykkevis. Kan uten å blunke anbefale en serie med kanskje noen flere av samme vogn.

Fint nostalgisk uttrykk fra et velbrukt nå formodentlig pensjonert feriehjem for en ukjent familie.

Lenke til kommentar

Det symmetriske og "fargeløse" er ganske fint å studere. Det er litt detaljer, men ikke nok til å holde interessen veldig lenge. Men jeg tror du har grunnlaget for en artig serie hvis du setter sammen bildene på en effektiv måte. 3-4 bilder, kanskje?

Fargene er duse, som er noe jeg liker godt. Jeg tror kanskje dette bildet gjør seg bedre på papir enn skjerm.

Lenke til kommentar
Det symmetriske og "fargeløse" er ganske fint å studere. Det er litt detaljer, men ikke nok til å holde interessen veldig lenge. Men jeg tror du har grunnlaget for en artig serie hvis du setter sammen bildene på en effektiv måte. 3-4 bilder, kanskje?

Det er planen å lage en serie; regner med at denne vogna står der en stund til ...

Fargene er duse, som er noe jeg liker godt. Jeg tror kanskje dette bildet gjør seg bedre på papir enn skjerm.

Det er en tanke. Får fyre opp skriveren når jeg kommer hjem.

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...