Kvartermester Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Blei mange bilder.. likte ideen i det siste bildet..Det er noe livgivende i bildet med vannet og det grønne.. Tror du kunne fått et fint bilde hvis du hadde konsentrert deg om det største bladet i hjørnet slik at det hadde dekt bildeflaten og økt dof'en slik at alle vanndråpene var i fokus.. Er absolutt ikke meningen å være negativt..men synes bare det blei litt mye i bildet.. Stå på videre Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Blei mange bilder.. likte ideen i det siste bildet..Det er noe livgivende i bildet med vannet og det grønne.. Tror du kunne fått et fint bilde hvis du hadde konsentrert deg om det største bladet i hjørnet slik at det hadde dekt bildeflaten og økt dof'en slik at alle vanndråpene var i fokus.. Er absolutt ikke meningen å være negativt..men synes bare det blei litt mye i bildet.. Stå på videre I will. Takker Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg liker det siste best, men syns ikke komposisjonen er på topp. Fokusområdet er nok også litt lite Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg liker det siste best, men syns ikke komposisjonen er på topp. Fokusområdet er nok også litt lite Hadde jeg hatt en makro linse så kunne resultatet vært en del bedre tror jeg, men med standard linse så blir det litt begrensinger. Men skal uansett forsøke å få mer fokus neste gang.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå