UUnreal Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Alle er tatt i makro modus på canon 40d og 18-55 med IS. Takker for konstruktiv kritikk. Jeg er nybegynner i dette. Endret 6. oktober 2008 av UUnreal Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 LES reglene. Rettet Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 # Du kan ikke starte flere enn to bildekritikktråder per dag. # Bildet skal ikke være større enn 1280 piksler i den lengste retningen. Jeg er gretten idag. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 # Du kan ikke starte flere enn to bildekritikktråder per dag. # Bildet skal ikke være større enn 1280 piksler i den lengste retningen. Jeg er gretten idag. Kan noen slette denne tråden da?? Jeg har redigert det i paint. Åssen får jeg det ned i den størrelsen dere trenger?? hjelp! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Du kan rapportere tråden(e) ved å trykke på rapporter knappen som ligger under hver post. Er det paint.net du bruker ? Tom Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Du kan rapportere tråden(e) ved å trykke på rapporter knappen som ligger under hver post. Er det paint.net du bruker ? Tom Vista paint.... Skal rapportere å få den stengt. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Viss du går inn på adobe.com og laster ned trialen på Lightroom 2 så kan du bruke det i 15 dager foreløpig, der kan du eksportere bildene ut i den størrelsen du vil blandt masse annet nyttige greier. Lenke til kommentar