Gå til innhold

Blåskjerm ved Instal. av OpenOffice på Vista x64

Anbefalte innlegg

Tjenare godfolket.

Etter hva jeg vet finnes det enda ingen 64bits versjon av OpenOffice, og når jeg prøvde å innstallere den vanlige utgaven fikk jeg den fryktede BSOD. Har dette skjedd flere, eller kan det ha vært en klikk hos meg? Kan jo være så mye, men bare lurer på om 32bits versjonen overhodet, så absolutt ikke ikke ikke, er kompatibel med Vista 64bits OS.

Har da Ultimate utgaven, kjører Asus Crosshair II Formula HK, AM+ 9950 BE CPU, 3gig OCZ minne osv, men så lenge minnet fungere så skal vel ikke dette ha noe å si. Men der ligger det nå.

Takker for evt. innlegg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser den, jH.

Har leita gjennom Hendelseslista, men finner ingen oppføringer der. Så vidt jeg husker ble det heller ikke generert en dump heller. Kunne liksom ikke sende noe til M$.

Men da vet jeg i alle fall at det er her det ligger, og ikke med 64bits systemet. Skal grave litt mer og se om jeg finner noe mer info.

Lenke til kommentar

Har aldri kjørt Ooo før. Og tror ikke det har ramlet inn noe Java her enda. Er ikke så lenge siden jeg bytta til Vista, og hadde du sett, plutselig hadde jeg ikke Word lengre! Kom da plutselig på Ooo og bestemte meg for å prøve.

Men saken er at jeg prøvde igjen nå, og da funket det helt fint. Innstallerte seg uten problem og det ser ut til at alt virker. Må ha vært en glitch der og da. Mener det stod noe om Memory_Managment under BSOD, og har akkurat funnet ut at Vista og uTorrent ikke helt sammarbeider ang. minne. Sjekket dette nå og kunne se at 94% av mine 3 gig var brukt opp, hovedsakelig av uT. Så jeg gjorde som man alltid får beskjed om, men aldri gjør: avsluttet alle andre programmer under innstallasjonen :p

Fikk en annen BSOD her om dagen også, når jeg skulle legge inn QuickTime plug-in'en i IE, men jeg husker ikke om jeg brukte IE64bits eller 32. Vet at QT ikke støtter 64 i alle fall. Så her er det enda mer å utforske :D

Men takk for info og støtte!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...