Gjest medlem-122769 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Bilde av nabolaget mitt. Tatt med sepiafilter med Canon Powershot SX100. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Dette var temmelig platt, du. *fyrer opp sepiamodus, stikker kameraet opp mot vinduet, tar et bilde, poster på forumet, chillaxer* Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ikke for å være spydig (...eller - jo), men vil du virkelig ha kritikk på dette bildet? Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ikke for å være spydig (...eller - jo), men vil du virkelig ha kritikk på dette bildet? Ja? Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Prøv å åpne opp vinduet før du tar bildet neste gang så skal du se du kanskje får kritikk. Prøv heller igjen med et annet bilde, for dette er uintressant i sin helhet desverre. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja dette blir for meg et testbilde for å se om din nye(?) Canon PowerShot SX100 IS fungerer. Som noen sier; åpne opp vinduet ditt og ta bildet i normal modus og ikke med sepia. Da vil jeg mer enn gjerne komme med kritikk Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg gjør oppmerksom på reglene for bildekritikken og ber deg resize bildet. Hvis ikke vil tråden bli låst. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg skjønner ikke Hvis du heller går ned på gata og finner noe fint å ta bilde av der, blir det litt mer å kritisere. Nabolaget var ikke veldig pent, og bildet ble veldig flatt og kjedelig ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå