fredblic Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Her har du en liten guide: (rettet spessielt mot NaIT deltagere) STEP BY STEP BILDER PÅ HVORDAN LAGE ACCOUNT OG BESTILLE BILETT STEP BY STEP BILDER PÅ HVORDAN SKRIVE UT BILETT (Første bilde her er forsiden) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Finfin guide. Jeg husker jeg surret mye med dette første året jeg skulle på TG. Du kan kanskje legge inn hvordan man setter seg i billettkø og hvordan køen funker for å kjøpe TG-billett. Du kan dog ikke gjøre dette enda. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Flott guide. Husker hvordan jeg sleit litt med dette selv da jeg skulle på TG. Ikke alt på PTN er like selvforklarende, så denne kan komme til nytte. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Heh, ja, PTN er rett og slett forferdelig. Glad jeg hadde kompiser som hadde sliti med det samma året før som kunne hjelpe meg Det hadde kanskje vært en idé å få linka til denne tråden i TG-tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå