Complexity Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Brodern låner bilen min denne uken, og i dag var han på butikken en tur med den. Da presterte en kar å rygge i bilen min. den ene bakdøren er meget skadet, må høyst sansynlig byttes, samt at hjulbuelisten ble ødelagt. hans bil fikk ingen skader, da han traff med fangeren. hvor mye takst tror dere jeg får på dette? Bilen min er jo meget gammel da, og sikkert ikke værdt så mye, men vil få den fikset. Bilen er en 1988 Ford Scorpio 2.9GL Rullet litt over 350 tusn. mvh. Complexity Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 det blir nok noen 1000 lapper selv om bilen er gammel. det koster jo å få fikset dette også. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Regner med at både du og han har forsikring, så det skal da ikke være noe problem Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har nå iallefall forsikring Så dere tror ikke jeg kommer til å få beskjed om at bilen vil bli kondemnert? har ikke anelse om slikt, aldri opplevd Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Dersom skadene ikke er veldig omfattende blir den ikke kondemnert Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Okei, flott er så glad i bilen min så Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Du vil nok få penger for en ny dør+lakering av denne. Og penger for den lista. Så er bilen bare ett transportmiddel for deg går du å finner deg en ny dør på skroten for ikke så veldig mange kronene og du får penger igjen til å putte i lomma Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Har delebil hjemme så en dør er inget problem bare at den er hvit da, og bilen er gullfarget. Men takk for svar folkens Var litt redd jeg skulle miste godbilen min nå Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Da gamle scorpioen min ble rygga på fikk jeg takst fra ford i trondheim på ca 18000kr. Det var da bytte av forskjerm, samt litt småflikking av førerdøra pluss lakk og ei ny pyntelist. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Er det noen skader i hjulbua? Hvis det så blir det fort latterlig høy takst, noe som er bra for din del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå