SiR0 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ta denne 30-sekunders testen, og vi forteller hvilken mobil som passer deg best. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 jeg hadde visst for høye krav. fikk opp null treff. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Et kjapt tips: Om du er ute etter smarttelefoner, må du velge det i den første dropdown-boksen oppe til venstre. Det finnes knapt vanlige telefoner med avanserte funksjoner som wi-fi, trykkskjerm, tastatur, etc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 da prøvde man på nytt. tar sykt lang tid å loade hele greia. men kan være at jeg bruker chrome. den fant litt flere telefoner nå ja, men den skifta jo mellom 3-4 tlf før den sa seg ferdig? var dritskuffa da den kom opp med nokia n95. men så skifta til iphone(som jeg har) for så å ende på samsung 780i. de to siste var jo faktisk ganske gode treff. helt grei tjeneste det der Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Pøh. Den testen der må finjusteres ganske mye. Jeg skøyv slideren til 2450kr (den hoppa fra 1800 til 2450.. dårlig slider!), satte alt på maks.. Iphone ble vinneren, skrudde ned alt til medium. Iphone ble vinneren. Haket av 3G som funksjonskrav.. ingen mobil funnet. Prøvde "med abonnement": Billigste mobil var Iphone til 2299,- "u/abonnement". Prvde "uten abonnement": Billigste mobil var Iphone til 2299,- "u/abonnement". Helt klart mye som er bøggy med den testen ennå. Forøvrig hvis du kan finne en Iphone til 2299,- uten abo til meg spanderer jeg en øl (etter jeg har fått mobilen). Når man velger "med abonnement" burde også totalprisen for 1 år vises. Lenke til kommentar
morgster Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Den linken fører meg bare til forsiden på amobil. Er det meg det er noe galt med? Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Den linken fører meg bare til forsiden på amobil. Er det meg det er noe galt med? Nei, det samme skjer her Lenke til kommentar
SvennK Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Bra initiativ, men jeg savner muligheten til å filtrere ut uønskede mobilmerker. Av en eller annen grunn får jeg stort sett opp telefoner fra Sony Ericsson uansett hvilke krav jeg stiller. Da denne testen kun lå på tek.no kom det opp mange flere alternativer med de samme kriteriene satt. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) hmmm, får iphone nesten uansett jeg, på smarttelefon hmm SÅ bra er den ikke, men hadde en litt for lav prisgrense kanskje, fikk iallefall justert den slik at jeg endte opp med nokia n82 til slutt Endret 7. oktober 2008 av nerd-light Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Den linken fører meg bare til forsiden på amobil. Er det meg det er noe galt med? Nei, det samme skjer her Samme skjer til meg også, men "testen" dukker opp etter 30-40 sekunder. Så bare vent litt ekstra så dukker den vel opp.. hvis den ikke blir kverka av en popup-blokkering da.. Lenke til kommentar
fredriks91 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 veldig bra og rask tjeneste, fikk N95 8BG 100% og N82 94% ellernoe, jeg har N82 og er storfornøyd Lenke til kommentar
smileyy Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Fungerer dårlig her... bare venter og venter og venter og venter, men ingen resultat. Men det er ikke så nøye, fikk jo ny telefon bare for noen måneder siden Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Får bare opp en statisk side med alt satt til "ikke viktig" uten valg mulighet. Endret 7. oktober 2008 av Bad_Byte Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Virker greit på både Opera og Ie.(måtte bare teste den nettlseren og)Dette kan være kjekt å ha for de som ser etter ny telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg