Gå til innhold

Finn rett mobil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1345t12

da prøvde man på nytt. tar sykt lang tid å loade hele greia. men kan være at jeg bruker chrome. den fant litt flere telefoner nå ja, men den skifta jo mellom 3-4 tlf før den sa seg ferdig? var dritskuffa da den kom opp med nokia n95. men så skifta til iphone(som jeg har) for så å ende på samsung 780i. de to siste var jo faktisk ganske gode treff.

helt grei tjeneste det der :D

Lenke til kommentar

Pøh. Den testen der må finjusteres ganske mye.

Jeg skøyv slideren til 2450kr (den hoppa fra 1800 til 2450.. dårlig slider!), satte alt på maks.. Iphone ble vinneren, skrudde ned alt til medium. Iphone ble vinneren. Haket av 3G som funksjonskrav.. ingen mobil funnet.

Prøvde "med abonnement": Billigste mobil var Iphone til 2299,- "u/abonnement".

Prvde "uten abonnement": Billigste mobil var Iphone til 2299,- "u/abonnement".

Helt klart mye som er bøggy med den testen ennå. Forøvrig hvis du kan finne en Iphone til 2299,- uten abo til meg spanderer jeg en øl (etter jeg har fått mobilen).

Når man velger "med abonnement" burde også totalprisen for 1 år vises.

Lenke til kommentar

Bra initiativ, men jeg savner muligheten til å filtrere ut uønskede mobilmerker. Av en eller annen grunn får jeg stort sett opp telefoner fra Sony Ericsson uansett hvilke krav jeg stiller. Da denne testen kun lå på tek.no kom det opp mange flere alternativer med de samme kriteriene satt.

Lenke til kommentar
Den linken fører meg bare til forsiden på amobil. Er det meg det er noe galt med? :(

Nei, det samme skjer her :(

Samme skjer til meg også, men "testen" dukker opp etter 30-40 sekunder. Så bare vent litt ekstra så dukker den vel opp.. hvis den ikke blir kverka av en popup-blokkering da..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...