SmoPe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Hei. Har nå ett lite prosjekt gående hvor jeg skal lage meg en stue-pc. Denne skal være totalt lydløs med det mener jeg at jeg ikke skal ha noen beveglige deler. Derfor er jeg på søken etter en vifteløs PSU som heller ikke har nevneverdig summing. Er det noen her som har erfaring med vifteløse PSUer som kan komme med anbefalinger. Ett krav er at den må yte 300W. Endret 6. oktober 2008 av SmoPe Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Du kan sjekke Silentpcreview sin anbefaling av vifteløse strømforsyninger. Vet ikke om noen av disse fortsat er å få tak i da. Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Har sett på noen av de, men det er ikke akkurat noen som skiller seg klart ut der såvidt jeg kan se. Men får surfe litt rundt å sjekke når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Skiller seg ut ? Hva krever du av en vifteløs strømforsyning ? Her er et par med utvendig kjøleribbe: Scythe Stealth Power, og en fra Thermaltake som ser interesang ut. Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Disse så veldig bra ut, takk for linkene. Siden jeg skal ha de inne i ett lite kabinett så må jeg ha komponenter som genererer lite varme eller løse varmeproblemet på en annen måte. Her blir det løst på en "annen" måte. Har tanker om å modifisere ett kabinett slik at det får massive kjøleribber på sidene. Men så langt har jeg ikke kommet ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå