magicgunnar Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg ønsker en mobil hvor jeg kan synkronisere kalenderen med kalenderen til Thunderbird (eller en annen freeware kalender) Synkronisering f.eks av sms og anrop til pc osv. hadde vært bonus, men det dekker vel ikke testen... Lenke til kommentar
haabe Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg får ikke opp mer enn en og annen nedtrekksliste, samt tekst der jeg vil tro at sliderne skulle ha vært... Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Heisann Vent til siden har lastet helt ferdig før du klikker på linken til søket. Da skal forhåpentligvis ting fungere. Hvis ikke er det flott om du kan sende en screenshot + navnet på browseren din til [email protected], så kikker vi på saken. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 vurdert å legge inn en option "vanntett/sprutsikker"? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 SiRO: Hvorfor bruke mail når vi har diskusjon.no? Jeg får fortsatt frem en "halvferdig" HTML-side, ikke flashsiden. Har prøvd både FF 3.0 og Opera 9.60 (Ubuntu 9.60), og slettet cache hos begge. Fikk det til å virke i Opera 9.52 på en Red Hat-maskin, så mulig det er noe med oppstarten av flashdelen som ikke virker? Sannsynligvis deler FF og Opera FLash-plugin, men flash virker helt fint alle andre steder (last.fm, youtube, pandora osv.) så jeg skjønner ikke helt hva problemet kan være. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Fikk den siden til å funke i opera 9.60 2444 / firefox 3 i opensuse på et tidspunkt. Endret 8. oktober 2008 av mandela Lenke til kommentar
haabe Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 SiRO: Hvorfor bruke mail når vi har diskusjon.no? Jeg får fortsatt frem en "halvferdig" HTML-side, ikke flashsiden. Har prøvd både FF 3.0 og Opera 9.60 (Ubuntu 9.60), og slettet cache hos begge. Fikk det til å virke i Opera 9.52 på en Red Hat-maskin, så mulig det er noe med oppstarten av flashdelen som ikke virker? Sannsynligvis deler FF og Opera FLash-plugin, men flash virker helt fint alle andre steder (last.fm, youtube, pandora osv.) så jeg skjønner ikke helt hva problemet kan være. Omtrent samme siden som jeg får (XP SP3, FF 3.0.3). Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Omtrent samme siden som jeg fårDu får den samme, jeg glemte at banneren på toppen er fjernet av Opera (høyreklikk > Block content...). Forskjellige operativsystemer og forskjellige nettlesere, det betyr at feilen mest sannsynlig er hos en flash-plugin siden de er uavhengige. Rart at flash fungerer utmerket hos meg i Adobes testside og at jeg har siste versjon (Flash Player 9). Endret 8. oktober 2008 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg kan i alle fall bekrefte at det fungerer med Flash Player 10 (beta) - http://labs.adobe.com/technologies/flashplayer10/. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Løsningen bruker ikke flash i det hele tatt. Kan forøvrig åpne to like nettlesere, samme builds, og siden funker i den ene og ikke andre Endret 8. oktober 2008 av mandela Lenke til kommentar
haabe Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 I dag fungerer det på jobb (XP SP3, FF 3.0.3), dog noe tregere enn hva det gjorde hjemme (Vista x64, FF 3.0.3) Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei alle sammen Takk for oppklarende tilbakemeldinger! Nå har vi gjort en teknisk endring som skal sørge for at siden ikke lastes inn feil. Om noen fortsatt har problemer vil jeg -veldig- gjerne høre om det. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 SiRO: den ser langt bedre ut, men fortsatt er det ingen respons (alt er 'ikke viktig'). Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Bare jeg som legger merke til at om man leker med smarttelefonsøket og krysser av for GPS så blir iPhone 3G uaktuell? Og voldsomt som jeg skulle bli prakket på den samsung-klumpen også Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Skal vi se... da er Iphone 3G fikset, det var en feil i spesifikasjonene våre. Sigmund_Freud: Har du slått av Javascript? Eller bruker du Noscript? Det kan i så fall forklare problemet. Hvis ikke hadde det vært greit å vite hvilken nettleser du bruker. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 SiRO: Bruker fortsatt Opera 9.60 i Ubuntu 8.04. JS er aktivt, og alt annet fungerer som det skal. Det ble som sagt bedre av oppdateringene før min siste post, mens oppdateringene etter dette har fikset alt i FF 3.0.3. Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Krysser av for touchscreen, fulltastatur, wifi og 3g (alt annet uvesentlig) - resultat: 0 treff :!: Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Det finnes kun én telefon som har samtlige funksjoner - men det er en smarttelefon, og det må du huske å velge i menyen oppe til venstre. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Må gi dere skryt for å la vanskelighetsgrad være noe av det første man velger og så avgjørende for resultatet. Derimot overrasker det meg litt at iPhone havnet i smartphone-kurven, men dere har kanskje valgt å overse at den mangler multitasking, kvalifisert den som semi-smart og gi den tvilen til gode? Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det finnes kun én telefon som har samtlige funksjoner - men det er en smarttelefon, og det må du huske å velge i menyen oppe til venstre. Neida, når jeg velger smartphone får jeg fram både i780, tytn-II og P1 i tillegg til touch pro. Men hvorfor er touch pro 100% og i780 bare 73? P1i er bare 65% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg