SiR0 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ta denne 30-sekunders testen, og vi forteller hvilken mobil som passer deg best. Les mer Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 er det bare meg, eller failer denne siden i safari, ie og opera? funker kun i firefox her Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg får den ikke til å fungere i FF en gang. Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Samme her Jeg får opp selve greia, men når jeg har valgt kriteriene mine bare loader den i det uendlige.. Edit: Prøvd i IE og Safari Endret 7. oktober 2008 av -edvard- Lenke til kommentar
GT1 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 30 sekunder??? Nå har vifta på jobbmaskinen min "tatt av" i 5 minutter uten at noe skjer. Bruker IE7 Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) her åpnet den i FF med en gang. men det med at du "finner rett mobil på 30 sec" er litt feil, jeg satte kamera som toppkriteriet og fikk iPhone som telefon nr 2 og 3 som best for mine valg? eeeh Endret 7. oktober 2008 av zimmn Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Heisann Støtten for Internet Exporer brakk etter at vi gjorde noen ytelsesoptimaliseringer. Det førte til at søket kræsjet når du dro i sliderene. Nå skal ting forhåpentligvis fungere fint igjen. Lenke til kommentar
voldern Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei, Da skal problemene som gjorde at den ikke fungere i IE7 være fikset. Takk for tilbakemeldingene. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Jeg får fortsatt et ustylet og delvis HTML-dokument hvor nesten alle valg er "Ikke viktig", og det gjelder både FF 3.0.3 og Opera 9.6 (Ubuntu 8.04). Endret 7. oktober 2008 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har du tømt hurtiglageret? Firefox 3 & opera 9.6 åpner siden riktig hos meg nå. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg kan ikke endre på det som står i skjult tekst. Hverken med Opera eller IE7. Hvordan skal mobilen din være? Lett, liten og solid Ikke viktig Enkel og god å bruke Ikke viktig Ha rask prosessor og mye minne Ikke viktig Ha alt av ny teknologi Ikke viktig En partner på jobben Ikke viktig Moro å bruke, og klar for spill og musikk Ikke viktig Ha et godt kamera Ikke viktig Ha en god tale- og standbytid Ikke viktig Lenke til kommentar
OddvarM Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg velger søk "uten abonnement% og får opp Apple iPhone 3G 8 GB til kr 1399,- som toppet søket? Merkelig denne skulle jo ikke kommet opp på det søket, da denne prisen er med abonnement, ja ja Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Fungerer ikke i 9.60 Beta 1 build 2424 på 32bits linux. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Fungerer ikke i 9.60 Beta 1 build 2424 på 32bits linux. Den fungerer med 9.60 RC 2 på Vista32 i alle fall. http://my.opera.com/desktopteam/blog/2008/.../opera-9-6-rc-2 Og jeg får også "iPhone med abonnement" som 100 % treff etter å ha valgt smarttelefon uten abonnement. Bør være enkelt å fikse dette raskt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Testen fungerer fint. Dog må det nevnes at "Sony Ericsson k810i" toppet listen litt vel mange ganger. Er usikker på hvor nøyaktig den er. Men bruker man "Andre treff" som er under kan man finne mye som passer bra. Lenke til kommentar
poe Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Testen fungerer fint. Dog må det nevnes at "Sony Ericsson k810i" toppet listen litt vel mange ganger. Er usikker på hvor nøyaktig den er. Men bruker man "Andre treff" som er under kan man finne mye som passer bra. Litt enig med deg. Synes de kunne sløyfet topplasseringen og heller listet opp noen alternativer fra forskjellige produsenter. Dessuten "treffer" den ikke helt. Hadde klikket meg frem til Nokia e-71, men da jeg skjøv slideren for "lett, liten og byggekvalitet" til meget viktig, byttet den ut e-71 med N95 8gb. Da måtte jeg le... Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Bra hvordan E90 dukker opp hvis pris er uvesentlig (samt touchscreen), og alt annet er satt på maks, og hvordan Iphone dukker opp med 100% når pris er uvesentlig og INGENTING er viktig:P Ler meg i hjel! Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Føler jeg blir snytt for ett eller annet, men det er kanskje bare pga man hører om så mange mobiler som SKAL komme og ikke har kommet. Altså, føler det er litt få mobiler. Når man huker av WiFi er det kun en telefon som har det?! O.o Og det fins da vel mer enn 6 trykkskjermmobiler?... jaja... holder meg heller til egensurfing og info-research på prisguide/google/youtube. Da får man ihvertfall med seg det meste. Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Oppdaget en del faktafeil på min egen mobil når jeg sammenlignet med andre. Dette gjør at jeg tar fakta om de andre mobilene med en klype salt, ubevisst eller ikke. 6110 HAR 2,5mm lydutgang og blir levert med Route66-kart som standard, ikke Nokia Maps. Dette er kanskje bagatellmessig, men kan kanskje få folk til å kjøpe/ikke kjøpe telefoner på feil grunnlag? Tar forbehold om misforståelser/feil fra min side. Lenke til kommentar
DKH Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 hehehe, jeg velger smarttelefon og det eneste jeg setter som viktig i det hele tatt er liten og lett, og vips kommer Nokia N96 opp:P Fortsatte å sette opp ting som er viktig for meg, men det første gjorde vel allerede til at jeg ikke stoler mye på denne testen gitt:P Men artig var det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg