Digidice Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg kjøre et spill på main skjerm som er min 24" skjerm, og windows med internett og msn. Når jeg trekker musa over på den andre skjermen in i explorer for og lese nett og trykker for og scrolle så minimerer spillet seg på main skjermen og jeg må trykke det opp igjen etter jeg har trukket musa tilbake. Bruker vista 64 og Nvidia skjermkort. Er det en måte sånn at spillet holder seg i full skjerm da jeg flytter meg over på skjerm 2 for og surfe nett. Lenke til kommentar
djemba Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvis du høyre klikker på spillets snarvei, trykker "properties" og skriver - window på slutten av target, skal det funke Lenke til kommentar
noringen Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Viss man har norsk windows må man altså skrive -vindu på slutten av teksten som står i "mål"? jeg får det ikke til og har samme problem som trådstarteren Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Det som skjer da om jeg kjøre det i windows mode er at lyden detter vekk, og verktøylinja til windows dukker oppå spillet og det detter ned til sikkert 2fps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå