Gå til innhold

Ny gaming pc til rundt 10.000-11.000, trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg trenger hjelp til å kjøpe en gaming PC som kan støtte nå tidenes grafikk krevende spill på fullt, problemet mitt er bare at jeg er totalt utdatert innen data og deler etc.. Så derfor søker jeg hjelp/råd for hva slags deler jeg skal skaffe meg for å få fikset en ultimat gaming pc til rundt 10.000-11.000 kr. Setter gjerne pris på om pcen også kan vare en god stund, slik at jeg slipper å skifte ut så mange deler underveis.

Hadde også satt pris på om skjermkortet er av typen Nvidia.

Det jeg vet er at jeg værtfall ikke trenger et nytt strømforsyning, har et med 750W allerede, så det skulle holde (eller tar jeg feil?). OG kabinettet vill jeg gjerne at det skal være litt fancy, men ikke for glorete med lys som lyser opp hele rommet (det er det jeg har for øyeblikket...irriterende >_<). Tusen takk i forhånd

Endret av Dimmuz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell, jeg har en mulighet til å bygge PCen selv, det er akkuratt det med at komplett tar litt for godt betalt for ting...og jeg liker best å sitte og mekke opp PCen selv, så det er generellt hva slags nye deler jeg kunne trengt hjelp med

Lenke til kommentar
Komplett tar seg også godt betalt for ting, som f.eks garanti. 3 års garanti er 2500kr, selv om man har garanti på alt man kjøper løst.

Så om du har mulighet for å bygge selv, gå for det.

kilden din på at komplett tar 2500,- for garantien ønsker jeg gjerne å se.

Lenke til kommentar
Komplett tar seg også godt betalt for ting, som f.eks garanti. 3 års garanti er 2500kr, selv om man har garanti på alt man kjøper løst.

Så om du har mulighet for å bygge selv, gå for det.

kilden din på at komplett tar 2500,- for garantien ønsker jeg gjerne å se.

Sjekk om denne funker <--

Her ser man hva de faktisk tar for "service og support". 2207kr for service og 1968kr for support. Dette er standard på de maskinene som ikke har "avansert konfigurasjon"

Ganske drøye priser spør du meg. Siden alt alikevel må sender i posten til dem.

Dette er jo deler man har garanti på i første omgang, forskjellen er at man må selv skru dem ut for så å sende dem inn til komplett.no.

Så det blir litt smør på flesk policy dette spør du meg.

Endret av PoWerFeeD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...