Skrote Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hei! Har ett lite problem med lysene på bilen min. Det har seg sånn att når jeg vipper opp bryteren til kjørelysene så reagerer det rett å slett ikke. Kanskje en eller annen gang. For det ofteste må jeg vippe opp å ned bryteren ekstremt mange ganger før den reagerer å slår på kjørelysene. Ganske irriterenes sånn som det er nå. kan ta opp til 2 min med vipping av brytern til lysene kommer på. Noen som vet hva som kan være problemet? Takker for svar! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hva slags bil har du da? Lenke til kommentar
Guggedal Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Noen biler har relè styrte kjørelys. Siden du ikke gir noen informasjon om hva slags bil dette gjelder, kan jeg ikke gi deg noen andre tips enn og: Sjekk om du har relèer. Finner du dem, dra fram multimeteret og mål om du får styrestrøm. Enten negativ styring eller positiv. Får du dette men relèet ikke virker, skift relèet. Har du ikke relèer, mål bryteren for motstand/kontakt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Audi A4, Går gjennom et rele.. skal sjekke i senere idag på releet. kommer tilbake:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå