kas_ Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Hei. Er litt nysgjerrig på hva lønnen som bedrifts elektriker ligger på rundt om kring. Vurdere å gå tilbake i jobb som bedrifts elektriker igjen, og grunnlønnen er som regel ikke på topp i prosses industrien. og lurer hva den ligger på andre steder med tanke på eventuelle forhandlinger. Og da tenker jeg på grunnlønnen, da vakttillegg og ect kommer i tillegg. Mvh kas Endret 6. oktober 2008 av kas86 Lenke til kommentar
V_B Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Elektriker. 210-215 kr/t. Kr.sand. Vet dog ikke hva snittlønnen i byen er, men tror den er rimelig god. Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Elektriker. 210-215 kr/t. Kr.sand. Vet dog ikke hva snittlønnen i byen er, men tror den er rimelig god. Takker for den, men nå regner jeg med at du skriver på vegne av service elektrikere som reiser på industri anlegg? Det jeg tenker på da jeg sier bedrifts-elektriker \ automatiker er de faste annsatte på en fabrikk\ prosessindustri, og består av el\auto avdelingen og vaktstyrken der. mvh Lenke til kommentar
V_B Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Aha, da kan jeg kun nevne Automatikere. Nystartet industri i Kr.sand vet jeg hvertfall betalere 385 000,- kr i året. Mener på at automatiker og elektrikere stilte likt. Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Aha, da kan jeg kun nevne Automatikere. Nystartet industri i Kr.sand vet jeg hvertfall betalere 385 000,- kr i året. Mener på at automatiker og elektrikere stilte likt. Takker igjen Rosemount. Er dette grunnlønnen så virket det meget bra. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Men kan dog medele at industrien rett over fjorden betaler medarbeiderene sine 40 000,- til 70 000,- kr i året. Dette er da ett firma som sliter med å få folk, men det viser litt hvor mye forskjellen i industrien kan ligge på, selv om det er tilnærmet lik jobb. Klarer du å promotere deg selv godt, så kan du nok klare å få en god lønn. De skriker jo tross alt etter folk disse dager, så utnytt det så lenge du kan =) Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Men kan dog medele at industrien rett over fjorden betaler medarbeiderene sine 40 000,- til 70 000,- kr i året. Dette er da ett firma som sliter med å få folk, men det viser litt hvor mye forskjellen i industrien kan ligge på, selv om det er tilnærmet lik jobb. Klarer du å promotere deg selv godt, så kan du nok klare å få en god lønn. De skriker jo tross alt etter folk disse dager, så utnytt det så lenge du kan =) Såppas ja, skjønner at jeg bor på feil sted angående industrien ja.. hehe Lenke til kommentar
V_B Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 hva ligger lønnen på der du bor ? Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) hva ligger lønnen på der du bor ? På de største fabrikkene så ligger grunlønna på 330.000 Så kommer vakt tillegg og ect. oppå der. Så grunnlønnen er ikke så meget bra her. Men selvølgelig, jobber man som service elektriker\automatiker i et elektro firma så er lønnen mye høyere. Endret 8. oktober 2008 av kas86 Lenke til kommentar
V_B Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Du burde flytte litt mer sentralt da Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Du burde flytte litt mer sentralt da Hehe.. bor ganske sentralt. Men innen prosses industrien er ikke grunnlønnen så meget bra av en eller annen grunn.. Men regner med at man tjener ca. 100.000 i vakt tillegger og overtid. men er mer opptatt av at grunnlønnen er på et godt nivå også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå