Gruzuk Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Lurte på om noen har erfaringer med eksterne lagringsmedia som kan benyttes til en laptop. Trenger ikke all verdens access tid, men volum er viktig. Ønsker en ekstern kapasitet på ca. 80GB eller mer. Noen som har tips? Mvh GruZuk Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 En venn av meg har denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...9&GrpID=11&s=pl , og han er veldig godt fornøyd. Men, jeg tror jeg ville gått for en med 8MB buffer. Hvorfor? Les her: http://www.hardware.no/tester/harddisk/2mb..._8mb/index.html Er faktisk på utskikk etter en ekstern lagringsenhet selv. Trenger ikke så mye plass, så jeg går kanskje for denne Pen Drive'en med 256MB plass og USB 2 grensesnitt til rett over 800 kroner: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...7&GrpID=15&s=pl Lenke til kommentar
ibuddie Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 har selv en 30GB hdd + en seagate 120 8mb, er veldig fornøyd med den. kjøpe et brukt firewire kabinett for 900.-, kjører xp og det går uten problemer, kjører fint filmer direkte fra ekst.hdd. så jeg er veldig fornøyd Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hva med en sånn en, med valgfri disk :-) Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hva med en sånn en, med valgfri disk :-) Følger det med en disk med det kabinettet? Lenke til kommentar
ibuddie Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hva med en sånn en, med valgfri disk :-) Følger det med en disk med det kabinettet? Har en AKKURAT sånn! kjøpte den brukt for 900 -tom ingen hdd. hadde den i en skuff, men da ble den fort varm så nå kjører jeg den uten lokk i skuffen, men tror det skal gå greit hvis den ligger i vanlig rom. Lenke til kommentar
Gruzuk Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 ikke det at linken pekte til et sted den kunne kjøpes for 900,- men heller 1 595,00.... Syntes dette var noe dyrt for en tom skuff ibuddie: Hvor var det du kjøpte den for den prisen???? mvh GruZuk Lenke til kommentar
ibuddie Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 ikke det at linken pekte til et sted den kunne kjøpes for 900,- men heller 1 595,00.... Syntes dette var noe dyrt for en tom skuff ibuddie: Hvor var det du kjøpte den for den prisen???? mvh GruZuk kjøpte den brukt!, har tenkt å gå over til usb2, får vel mindre ytelse i forhold til firewire, men jeg får et ryddigere skrivebord (mindre ledninger) Lenke til kommentar
Gruzuk Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 kjøpte den brukt!, har tenkt å gå over til usb2, får vel mindre ytelse i forhold til firewire, men jeg får et ryddigere skrivebord (mindre ledninger) Det var jo ikke dumt nei, får satse på en slik deal jeg også Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 er det vifte på det kabinettet ditt ibuddie? Lenke til kommentar
ibuddie Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 nei ingen vifte bare noe tynne hule streker på begge sider i front for lufting:roll: , ikke tilstrekkelig mener jeg , men kabinettet ser kult ut med bølgeplast rundt og et blått sterkt lys som viser strøm/aktivitet. 8) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Kjøp en ipod 40gigg, eller legger du for mye musikk på den da?, men hvis du skal bruke enheten til mer en lagring så er nok en firewire eller usb2 løsning best ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå