Inc Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Ser dåkkar noen forskjell ? Endret 6. oktober 2008 av Inc Lenke til kommentar
ImNotHere Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Fin dybde-effekt med den himmelen. Ellers synes jeg bildet var litt kjedelig. Kanskje det funker bedre med treet mer midstilt? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Fin dybde som ImNotHere sier, men skyggene fungerer ikke for meg. Men er dette virkelig ved havet? Ser mer ut som en innsjø Endret 6. oktober 2008 av dePt Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Fin dybde som ImNotHere sier, men skyggene fungerer ikke for meg.Men er dette virkelig ved havet? Ser mer ut som en innsjø Ja, på en øy vest om Bærgen Edit: Egentlig er dette bildet rimelig dårlig, jeg lastet opp en komprimert versjon av en jpg og ikke den faktiske jpg filen, dette ser jeg først nå Endret 6. oktober 2008 av Inc Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Tja, kanskje ikke verdens mest spennende bilde som noen nevner her, men jeg syntes da sletts ikke at det er dårlig. Crop vekk skyggene og fjellet i forgrunnen, slik at vi som seere kommer tettere inn på treet så tror jeg bildet funker mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå