Gruzuk Skrevet 28. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg skal bytte ut min stationære PC ikke fordi jeg trenger kraftigere PC selv om den er gammel. Sitter i dag på en dual PIII 500 med 512 MB RAM og et TNT2 Ultra 32MB skjermkort. Hovedårsaken til å bytte er at jeg trenger en maskin som er stillegående, men det hadde vært utrolig kjekkt med en laptop (den jeg har nå er en K6-2@450mhz og 160MB RAM) Jeg trenger en ny maskin som matcher dette og ikke koster skjorta. Er det da en idee og selge laptop og stationær PC, beholde skjerm, tastatur, mus og høyttalere og gå for en laptop? Tror problemet blir lagringskapasitet eller er det ikke lenger sinnsykt dyrt for bærbare? mvh GruZuk Lenke til kommentar
markvoll Skrevet 28. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2003 Var jeg deg ville jeg kjøpt en laptop med Centrino (Pentium-M prosessor) En Centrino 1,3 tilsvarer omtrent en Pentium4 2.0 Denne prosessoren bruker mindre strøm og blir ikke så varm som en Pentium 4 - og du får en maskin som støyer mindre. Sjekk ut Zeptos Znote 4100. www.zepto.no eller tilsvarende modell fra Acer. Jeg bruker selv laptop som jeg kobler til ekstern skjerm osv. Synes det er et bra alternativ til stasjonær PC Lenke til kommentar
Gruzuk Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2003 Flotters Dette ser ut som en god løsning da jeg kan ha en maskin med alt på og til en billig penge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå