Gå til innhold

Endre e-mail på XBOX live account?

Anbefalte innlegg

Har et lite dilemma. Med en gang jeg fikk XBOX, laget jeg meg en konto som var offline. Navnet jeg hadde der, var optatt på live. Av en eller annen veldig rar grunn, valgte jeg å lage en ny konto som var live. Så da satt jeg der med to kontoer. På den live kontoen min brukte jeg min virkelige msn adresse. Så blei jeg til slutt lei av å ha to forskjellige kontoer (og ikke kunne brife med gamerscoren min:P(som er sjokkerende lav)), så jeg lagde en ny en. Men da måtte jeg ha en ny e-mail adresse, så da tok jeg min andre msn adresse. Så dette er jo godt over et år siden, så jeg har glemt passordet til min "falske" msn adresse. Siden jeg er under 16, måtte en av mine foreldre legge til sin e-mail adresse og andre ting. Og til den har jeg fortsatt passord. Er det da en mulighet for å endre e-post adresse, eventuelt slette den gamle kontoen min?

Edit: Fant ut at det gikk ann å endre e-post. Men går det ann ved å bruke min foreldres e-post? Eller hvordan kan jeg finne passordet mitt til msn addressen når jeg har glemt passordet?

Endret av Vibetoon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...