Lomaxz Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hei folkens! Dette er ikke et salg av PS2 her, men trenger bare litt hjelp til prissetting osv. Har tenkt å selge min ps2 og alt utstyr, og har ei venninne som er intressert. Da det er ei god venninne vil jeg ikke overprise. Men vil heller ikke underprise/tape penger. Her er listen over ting: 1 Chippet Pstwo slim 2 trådete håndkontrollere 1 trådløs madcatz håndkontroller Orginale Spill: Singstar Rocks Singstar 80s Singstar legends Singstar Singstar norske hits God of war Tekken 5 Ratchet gladiator Need for speed underground 2 Need for speed most wanted Ys: Ark of Napishtim Final fantasy X Grand theft Auto: vice city Grand theft Aut: San andreas Buzz: Big quiz Buzz: music quiz Worms 4: mayhem The warriors Guitar Hero Guitar hero 2 2x Gitarer til guitar hero 1stk buzzesett 1stk singstar mikrofonsett. Har regnet meg frem til at dette nytt i dag ville kostet omtrentlig, og da sier jeg omtrentlig 7000-8000 kroner, og tenker dermed at en pris på ca 3000,- burde være greit. Her kommer dere inn, hva synes dere er rimelig? Håper jeg kan få rask tilbakemelding, da jeg skal bestemme meg i løpet av kvelden for pris Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 -bump; ingen som har noen tips ? Fått tilbud på 2700,-. Burde jeg ta det eller :S ? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Sorry meg, 3000,- virket litt drøyt Endret 6. oktober 2008 av HaueR Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Fått tilbud på 2700,-. Burde jeg ta det eller :S ? 2700 er jo veldig bra. Og siden den er chippet så har jo ikke spillene noe å si, siden den som kjøper kan jo bare laste ned de spillene han vil ha. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Selge PS2en din? Behandle den med respekt, det er et stykke historie du sitter med ikke en "kast når du er ferdig" gjenstand. Med så mang timer underholdning som det er i en PS2 burde den plasseres på gulltronen sammens med SNES og tilbedes som den Gud den er. Drit i de 10 bud, vi har enda en gullku å tilbe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå