blackburn Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Som tittelen sier tenker jeg å bytte de orginale pappskivene som står i dørene samt diskantene som er montert oppe ved stolpen. Det er et deksel over 6,5" bassmellomtonen men ikke åpning nok til å få skrudd ut elementet ved bare å ta av dette. Må jeg demontere hele innsiden av døren? Hva må gjøres for å få løsnet døren(skruer/klips etc)? Jeg har et 2-veis komponentsett(6,5" + diskant + delefilter). Bør filteret monteres inni døren eller er det enklere å plassere dette et annet sted? Blackburn Lenke til kommentar
blackburn Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 *Bump* Ingen som har erfaring med dette fra tidligere? Har sett på døra nå, og det ser ut som om det er to skruer ca. midt på døren i alle fall. Blackburn Lenke til kommentar
alpher Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Du må av med hele dørtrekket om jeg ikke husker helt feil ja... Delefilteret kan du glatt montere i døra ja...MEN...sørg for at det er på den tørre siden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå