Kjetil.. Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Latterlig om det har noe å si Men post gjerne bilder av deres xboxer Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Men de her. Er det nytt deksel rundt hele, eller er det klistremerker? Bryter jeg noen som helst garanti ved bruk av disse? Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Men de her.Er det nytt deksel rundt hele, eller er det klistremerker? Bryter jeg noen som helst garanti ved bruk av disse? Det er skins, altså ting du klistrer på. Om du mister garanti vet jeg ikke, men tviler på det. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Men de her.Er det nytt deksel rundt hele, eller er det klistremerker? Bryter jeg noen som helst garanti ved bruk av disse? Du bare limer de rett på Har nettopp bestillt Blue Gigant Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Skulle kunne betalt med post oppkrav Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Skulle kunne betalt med post oppkrav Man kan jo det Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Men de her.Er det nytt deksel rundt hele, eller er det klistremerker? Bryter jeg noen som helst garanti ved bruk av disse? Du bare limer de rett på Har nettopp bestillt Blue Gigant Tøft. Men er det tynne klistremerker som klistres på og der sitter de, eller er det litt tykkere som det går an å ta av og på? Jeg vil ikke at det skal være der permanent, skjønner dere... Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 På superskins.no står det at man kan ta de av, uten at limet sitter igjen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Husker en annonse fra eBay, der beskrivelsen var noe som "Super limited Halo3 edition XBOX360" og prisen var mye høyere enn normalt bruktpris. Og når man så nærmere på bildene var det selvsagt en helt vanlig xbox med Halo3-skin (front + klistremerker) man fikk kjøpe på Spaceworld til en hundrelapp. Endret 28. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Aha! Sikkert sånn på gamezone også. Takk! Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Aha! Sikkert sånn på gamezone også. Takk! Er akkurat samme de selger på Gamezone Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Skulle kunne betalt med post oppkrav Man kan jo det Hvor? Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Skulle kunne betalt med post oppkrav Man kan jo det Hvor? Gamezone.no Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Skulle kunne betalt med post oppkrav Man kan jo det Hvor? Gamezone.no haha Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Selger di klistremerker på butikk eller bare sånne frontplater? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Får sett med både frontplate og alle klistremerker. Sånne som dekker hele xboxen. Så er det opp til deg om det blir skjevt eller skrukkete eller luftbobler. Endret 31. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå