Gå til innhold

Front-deksel til Xbox 360


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan jo se her: www.superskins.no

Antaglevis ikke hva du så etter, men kan jo hende du finner no. Fant ingen nettbutikker som selger deksel nå i farta, men du kan jo gå i nærmest hvilken som helst butikk som selger xbox 360 å kjøpe

 

Hm jeg har ikke sett dette i noen lokale butikker her? Inkludert spaceworld, elkjøp, expert... vet du hvem som selger?

Lenke til kommentar

Er masse forskjellige på Gamestop (heter ikke EBgames lengre), spaceworld. Lillebror kjøpte komplett Halo 3 skin med klistremerker og frontdeksel på Spaceworld i Drammen. Men det varierer såklart hva de har inne på de lokale butikkene, da. Men de kan hvertfall bestille.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg så litt på superskins, så genialt ut flere av de skins'ene:) Jeg vurderer å kjøpe derfra! Hvis ikke får jeg nok høre litt på spaceworld. Takk for hjelp alle sammen

 

Hei hopp!

 

Vi selger skins kun på superskins.no foreløpig. Har det på xboxen min hjemme også og det blir veldig fint(og er ganske kjapt og lett å sette på). Hvis du skal bestille fra oss anbefaler jeg å bestille mellom mandag og onsdag hvis du skal bestille noe som ikke er på lager. Alle skinsa våre blir trykket opp i USA og vi legger bestillinger på onsdager, som kommer til kontoret vårt mandagen etter og blir sendt til deg.

 

Skins vi har på lager blir sendt dagen etter bestillingen er lagt :)

 

Hilsen

Jørgen / Superskins :)

 

Jeg så litt på superskins, så genialt ut flere av de skins'ene:) Jeg vurderer å kjøpe derfra! Hvis ikke får jeg nok høre litt på spaceworld. Takk for hjelp alle sammen

 

PS. Legger gjerne ut bilde av 360en min. Jeg har Dark Sapphire på min.

http://www.superskins.no/product_info.php?...products_id=697

Lenke til kommentar
Gå på ebay.com for å finne faceplates av alle slag, klistremerker er trist.

 

Det er ikke et klistremerke. Det er tynne pressede vinylbiter med en selvklebende bakside. Mye høyere kvalitet enn et vanlig klistremerke :)

 

Det kjipe med faceplates er at man bare endrer forsiden på xboxen. Disse tar sidene også.

Lenke til kommentar
Gå på ebay.com for å finne faceplates av alle slag, klistremerker er trist.

 

Det er ikke et klistremerke. Det er tynne pressede vinylbiter med en selvklebende bakside. Mye høyere kvalitet enn et vanlig klistremerke :)

 

Det kjipe med faceplates er at man bare endrer forsiden på xboxen. Disse tar sidene også.

Skal faen med ha et sånn skin til 360en min, har dere noe blå flammer, sett litt på den blue giant, samt make til iPhonen min :D

 

Edit: har forresten et sånn frontdeksel men de er jo stygge som fanen. :thumbdown:

 

Edit2: Skrive leif

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar
Blir garantien brutt når man setter på nye front deksler?

 

nei, microsoft selger også slike

 

Men er det plater som man skifter ut, eller er det bare noe man klistrer utenpå? Gjelder det for plater til sidene også?

røsk av front dekslet, sett på et nytt!

 

når det gjelder sidene så bryter du i teorien garantien hvis du skulle bytte dem, ved feil bør du da sette de originale på igjen.

Lenke til kommentar
Blir garantien brutt når man setter på nye front deksler?

 

nei, microsoft selger også slike

 

Men er det plater som man skifter ut, eller er det bare noe man klistrer utenpå? Gjelder det for plater til sidene også?

røsk av front dekslet, sett på et nytt!

 

når det gjelder sidene så bryter du i teorien garantien hvis du skulle bytte dem, ved feil bør du da sette de originale på igjen.

 

Men microsoft kan vel se om de har vært av?

Lenke til kommentar
Blir garantien brutt når man setter på nye front deksler?

 

nei, microsoft selger også slike

 

Men er det plater som man skifter ut, eller er det bare noe man klistrer utenpå? Gjelder det for plater til sidene også?

røsk av front dekslet, sett på et nytt!

 

når det gjelder sidene så bryter du i teorien garantien hvis du skulle bytte dem, ved feil bør du da sette de originale på igjen.

 

Men microsoft kan vel se om de har vært av?

det kan de sikkert men det spiller ingen rolle..

røsk av frontpanelet også hvis du ser inni da ser du garanti klistermerke fra MS så ved å ta av frontdekselet bryter du ikke garantien...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...