Newbie1KENuubie Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hei, Jeg leter etter nettbutikker i norge som selger frontdeksler til xbox 360. Men finner ingen. Er det noen som har tips her? Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Du kan jo se her: www.superskins.no Antaglevis ikke hva du så etter, men kan jo hende du finner no. Fant ingen nettbutikker som selger deksel nå i farta, men du kan jo gå i nærmest hvilken som helst butikk som selger xbox 360 å kjøpe Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Du kan jo se her: www.superskins.noAntaglevis ikke hva du så etter, men kan jo hende du finner no. Fant ingen nettbutikker som selger deksel nå i farta, men du kan jo gå i nærmest hvilken som helst butikk som selger xbox 360 å kjøpe Hm jeg har ikke sett dette i noen lokale butikker her? Inkludert spaceworld, elkjøp, expert... vet du hvem som selger? Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 VIlle nå tippe spaceworld hadde det. Kanskje det bare er noen utvalgte butikker. Har du en EBGames butikk i nærheten, så har nok de. Der har jeg kjøprt ihvertfall Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Er masse forskjellige på Gamestop (heter ikke EBgames lengre), spaceworld. Lillebror kjøpte komplett Halo 3 skin med klistremerker og frontdeksel på Spaceworld i Drammen. Men det varierer såklart hva de har inne på de lokale butikkene, da. Men de kan hvertfall bestille. Endret 6. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg så litt på superskins, så genialt ut flere av de skins'ene:) Jeg vurderer å kjøpe derfra! Hvis ikke får jeg nok høre litt på spaceworld. Takk for hjelp alle sammen Lenke til kommentar
dropz Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg så litt på superskins, så genialt ut flere av de skins'ene:) Jeg vurderer å kjøpe derfra! Hvis ikke får jeg nok høre litt på spaceworld. Takk for hjelp alle sammen Hei hopp! Vi selger skins kun på superskins.no foreløpig. Har det på xboxen min hjemme også og det blir veldig fint(og er ganske kjapt og lett å sette på). Hvis du skal bestille fra oss anbefaler jeg å bestille mellom mandag og onsdag hvis du skal bestille noe som ikke er på lager. Alle skinsa våre blir trykket opp i USA og vi legger bestillinger på onsdager, som kommer til kontoret vårt mandagen etter og blir sendt til deg. Skins vi har på lager blir sendt dagen etter bestillingen er lagt Hilsen Jørgen / Superskins Jeg så litt på superskins, så genialt ut flere av de skins'ene:) Jeg vurderer å kjøpe derfra! Hvis ikke får jeg nok høre litt på spaceworld. Takk for hjelp alle sammen PS. Legger gjerne ut bilde av 360en min. Jeg har Dark Sapphire på min. http://www.superskins.no/product_info.php?...products_id=697 Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 PS. Legger gjerne ut bilde av 360en min. Jeg har Dark Sapphire på min. Do it Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Gå på ebay.com for å finne faceplates av alle slag, klistremerker er trist. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Blir garantien brutt når man setter på nye front deksler? Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Blir garantien brutt når man setter på nye front deksler? Ville jo ikke tro det ettersom det er mulig, men altså, ikke hør på meg Endret 26. oktober 2008 av DragonsHeaven Lenke til kommentar
dropz Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Gå på ebay.com for å finne faceplates av alle slag, klistremerker er trist. Det er ikke et klistremerke. Det er tynne pressede vinylbiter med en selvklebende bakside. Mye høyere kvalitet enn et vanlig klistremerke Det kjipe med faceplates er at man bare endrer forsiden på xboxen. Disse tar sidene også. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Blir garantien brutt når man setter på nye front deksler? nei, microsoft selger også slike Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Gå på ebay.com for å finne faceplates av alle slag, klistremerker er trist. Det er ikke et klistremerke. Det er tynne pressede vinylbiter med en selvklebende bakside. Mye høyere kvalitet enn et vanlig klistremerke Det kjipe med faceplates er at man bare endrer forsiden på xboxen. Disse tar sidene også. Skal faen med ha et sånn skin til 360en min, har dere noe blå flammer, sett litt på den blue giant, samt make til iPhonen min Edit: har forresten et sånn frontdeksel men de er jo stygge som fanen. Edit2: Skrive leif Endret 26. oktober 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hva er din ekstreme fascination for faner? Det heter faen. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Blir garantien brutt når man setter på nye front deksler? nei, microsoft selger også slike Men er det plater som man skifter ut, eller er det bare noe man klistrer utenpå? Gjelder det for plater til sidene også? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Blir garantien brutt når man setter på nye front deksler? nei, microsoft selger også slike Men er det plater som man skifter ut, eller er det bare noe man klistrer utenpå? Gjelder det for plater til sidene også? røsk av front dekslet, sett på et nytt! når det gjelder sidene så bryter du i teorien garantien hvis du skulle bytte dem, ved feil bør du da sette de originale på igjen. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 På gamezone har dem en god del : GAMEZONE SKINS Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Blir garantien brutt når man setter på nye front deksler? nei, microsoft selger også slike Men er det plater som man skifter ut, eller er det bare noe man klistrer utenpå? Gjelder det for plater til sidene også? røsk av front dekslet, sett på et nytt! når det gjelder sidene så bryter du i teorien garantien hvis du skulle bytte dem, ved feil bør du da sette de originale på igjen. Men microsoft kan vel se om de har vært av? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Blir garantien brutt når man setter på nye front deksler? nei, microsoft selger også slike Men er det plater som man skifter ut, eller er det bare noe man klistrer utenpå? Gjelder det for plater til sidene også? røsk av front dekslet, sett på et nytt! når det gjelder sidene så bryter du i teorien garantien hvis du skulle bytte dem, ved feil bør du da sette de originale på igjen. Men microsoft kan vel se om de har vært av? det kan de sikkert men det spiller ingen rolle.. røsk av frontpanelet også hvis du ser inni da ser du garanti klistermerke fra MS så ved å ta av frontdekselet bryter du ikke garantien... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå