P-in-P Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Hei! Jeg prøver å vLite Vista Ultimate, men under installasjonen krever at Windows Automated Installation Kit først er installert. Da kommer problemet for i det installasjonen av WAIK nesten er ferdig (den kjører et eller annet i CMD i det, det skjer): Noen som har noe forslag til hva som kan testes for å få det til å installeres skikkelig? Endret 6. oktober 2008 av P-in-P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kjør som administrator når du installerer WAIK.... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Kjøres på Windows XP... Lenke til kommentar
atlef Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Last ned filen i denne posten og pakk ut til vlite mappen, og filen i denne posten og legg den i vlite mappen. Da skal det fungere. atlef. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Tusen hjertlig takk Dette var egentlig en tråd jeg ikke hadde noen forhåpning om at jeg faktisk skulle få et fungerende svar på her på HW *teste videre* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå