Vegard_Haug Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kruttets innvirkning på krigføring. Se videoen Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ser bra ut. Men skulle ønske det var på rundt samme tidsrom som de andre spillene i serien. Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Tidsrommet i de andre spillene i serien er ganske forskjellig. Rome: total war er jo f.kr mens medieval 2: total war er jo e.kr. Men uansett ser kjempe bra ut, de legger til masse nye elementer i kampene. gleder meg til dette kommer i butikken Lenke til kommentar
PeterTordenskjold Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Rått. Gleder meg til de neste videoene. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Denne gangen har Total War overgått seg selv Likte dette spillet utrolig godt.. Spessielt Disse Navy Battles Så utrolig heftig ut.. =D Gleder meg.. Endret 12. oktober 2008 av TehJøran Lenke til kommentar
Folen Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Dette så virkelig bra ut, er spillet jeg ser mest frem til. Likte spesielt ideen at en endelig kunne bunkre seg i bygninger, og de "stjerne-fortene" ser jo ikke så lettinntakelige ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg