oyvind_b Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg har en .bin fil som (når jeg pakker den ut) lager tre kataloger. Den ene katalogen inneholder en stor MPG fil. En av katalogene heter SVCD så det er vel en SVCD det er snakk om Jeg sliter imidlertid med å se denne filmen. Jeg har søkt "overalt" på nettet, hentet ned diverse MPEG2 codecs, installert PowerDVD, men ingen kan vise filmen. Er det noe jeg overser her? PS: det er ikke noe ulovlig kopiert film for den som lurer på det! .Ø. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 PowerDVD skal kunne spille av denne filen... Hva slags feilmelding får du her? Lenke til kommentar
oyvind_b Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 I PowerDVD får jeg ingen feilmelding, men bare sort bilde. I tillegg hører jeg knitring og skurrete lyd, med noen små innslag av "riktig" lyd innimellom. Noen tips? Er filmen encodet feil kanskje? .Ø. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Kan fort være noe galt med filen ja.... For PowerDVD skal egentlig kunne spille av slike svcd-filer uten problemer... Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Bruk winDVD, det funker for meg Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Prøv å last ned NIMO codec pack.. Innholder alle codecer som kan tenkes... du finner det her : http://nimo.titanesk.com/modules/freeconte.../index.php?id=2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå