ahcnilfc Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hei! Skal anskaffe meg ny spill Pc ettersom den stasjonære er helt utdatert. Jeg tenker å skaffe en laptop som fungerer yppelig til gaming av de nyeste spillene. Har tenkt å bruke max 10000 kr. Noen som har noen forslag? Jeg har sett på en gateway P-series, men den er i Usa så er litt tricky, har også sett på zepto og vaio. Men pga jeg ikker er den kyndigste med data trenger jeg hjelp. trenger ikke blueray spiller, og vil helst ha 17" skjerm og 300 GB hdd +. vil også at maskinen skal være oppgraderbar. Hvis noen kunne kommet med noen forslag hadde det vært supert. takk Lenke til kommentar
ahcnilfc Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Hva med en fra Cizmo? http://www.mycizmo.com/index.php?main_page...products_id=191 Eller denne gateway pcen. 3. Gateway P-7811FX ($1,449) The Gateway P-7811FX is an inexpensive alternative to all the pricey gaming laptops you might be considering. If you're looking for a good gaming machine, yet want to stay within a limited budget, this laptop may have your name on it. CPU: 2.26GHz Intel Core 2 Duo P8400 Memory: 4GB, 667MHz DDR3 Hard Drive: 200GB 7200rpm Graphics: Nvidia GeForce 9800M GTS OS: Microsoft® Windows® Vista® Premium (64-bit) Display: 17.1 inches HD-friendly 1920x1200. Weight: 9.0 lbs kan bli et problem siden den er fra usa og må fikse norsk tastatur selv osv. eller? Endret 7. oktober 2008 av ahcnilfc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå