Gå til innhold

Økonomisk påbygging kvelds/nettkurs.

Corlan

Anbefalte innlegg

Jeg har nå jobba i IT bransjen i 6 år, de siste 3 i Helse Sør-Øst som it drift og teknisk support for sykehusene i Telemark og Buskerud. Jeg begynner å nærme meg 30 og føler at tiden er inne for å hoppe et par steg oppover på rangstigen. Stab/administrasjonsjobber krever nesten alltid noe form for økonomi og regnskap og jeg lurer da på hva det er der ute av økonomikurs, da primært kvelds/nettkurs da jeg må opprettholde full jobb ved siden av. Jeg har lite/ingen erfaring med økonomi fra før. Tok en kjapp titt på BI sine sider, men klarte ikke å finne noe vettugt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På BI kan du ta kveldskurs, sjekk her http://www.bi.no/Content/CourseOverview____61874.aspx

Det kurset som virker mest aktuellt for din situasjon er bedriftsøkonomi. Forkunnskaper er ikke så viktig, regnskap er ganske lett(syns jeg) når man setter seg inn i hvordan det funker og gjør litt oppgaver. Matten er også ganske basic, ikke det vanskligste greiene, men kan være greit å ha litt erfaring fra r1(2mx) og r2(3mx), men absolutt ikke et must. Jeg går på vgs akkuratt nå og tar Næringslivsøkonomi 2 og 3. 3 tar jeg som privatist.

Lenke til kommentar

Takk for det. kommet frem til at debriftsøkonomi er det mest naturlige for meg å ta også. Gode muligheter til finansiering via jobben også ser det ut som, så det er absolutt noe jeg kommer til å ta videre.

Må si jeg gruer meg litt til skolebenken igjen men. Blitt lenge siden sist gitt, foruten diverse sertifiseringer.

Tror jeg hadde 2 mx på videregående, men husker ikke helt sånn i farta. Har aldri sliti veldig med matte, så det går nok greit. Takk så mye igjen.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...