Kalle_92 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg liker å høre på stemningsmusikk når jeg slapper av. Det kan være alt fra avslappende melodier fra Tiesto, eller det kan være div. klassisk musikk. Har dere noen forslag til gode sanger å slappe av til? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Albumet "Mono - You Are There" Endret 6. oktober 2008 av qweac Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Shpongle. E: Sunlounger har jo også gitt ut 2 album med stemningsfull og sommerslig musikk. Herlig. Endret 7. oktober 2008 av Justin Credible Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Arvo pärt - Spiegel im spiegel. Helt utrolig stemningsfylt og vakkert. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 albumet Insomniac Doze til Envy. eksempel, Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Arvo pärt - Spiegel im spiegel. Helt utrolig stemningsfylt og vakkert. Stemmer! Det er vakkert. Jeg har hørt det på skolen. Da vi så en dokumentar om Auschwitz. Liker det Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Tim Buckley - Song slowly sung! Sivner nesten hver gang jeg hører denne. Liker også godt å slappe av til en del av The Smiths, spesielt låtene Shoplifters of the world, Half a person, Heaven knows I'm miserable now og Panic. Du finner alle disse låtene på kompilasjonen Louder than Bombs. Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Buddha Bar. Denne er track 1 på Buddha Bar 1 og heter Weather Storm med Craig Armstrong. Herlig stemning, digger "hjerteslagene". (sangen krever god bass:)) Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Begge disse låtene var herlige! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Opeth har mye bra... Eksempler: Opeth - Hours Of Wealth Opeth - The Drapery Falls Opeth - Dirge For November Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Summoning Ingenting setter mer stemning enn det! Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Sasha's album Airdrawndagger. En smakebit. Lenke til kommentar
Benor Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Er glad i litt blå stemning. Gjerne bluesy musikk o.l. Pink Floyd, John Mayer og Madrugada er av favorittene for tiden Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Death Cab For Cutie. Aaaah Endret 7. oktober 2008 av Pasient Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Tiesto - Ten Seconds Before Sunrise Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Enya? Bruker alltid å sette på litt Enya når jeg skal slappe av. Evt. spillmusikken i World of Warcraft. Endret 7. oktober 2008 av Slimda Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Enya? Bruker alltid å sette på litt Enya når jeg skal slappe av. Evt. spillmusikken i World of Warcraft. Enig. Enya har en del bra Lenke til kommentar
peryy Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Aaaah Enya? Bruker alltid å sette på litt Enya når jeg skal slappe av. Enig. Enya har en del bra Band of Horses Div. filmmusikk: Hans Zimmer Denne musikken får meg til å slappe av Endret 7. oktober 2008 av peryy Lenke til kommentar
Merath Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Kitaro utrolig avslappende og behaglig å høre på Musikk du drømmer deg bort i http://www.youtube.com/watch?v=9ulc51ZOGQk Endret 7. oktober 2008 av ==Arty== Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå