dannad Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Vet ikke, men løft opp boksen og rist den til hyssingen detter ut? Det går ikke an å løfte den... Litt kjedelig når et slikt latterlig problem er hindringen i et spill :S Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det skal gå an å bare ta hyssingen, skal ikke måtte riste eller noe, bare ta den. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Hvis den er høyt oppe, stå få en stol, hvis ikke, sikt mot den, klikk som en gal og beveg deg overalt rundt den. Du får det nok til slutt. Hvis ikke bruker du en liter cheat til det lille. Er vel lov til å jukse når det ikke virker? kan jo slå av etterpå. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg tror det er en bug, for jeg har prøvd alle posisjoner og midler; kasser og planker osv... :S Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Vet ikke om det finnes, men hvis det finnes kan du vel finne patch som fikser det? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Skal se om det er noen patch til spillet. Hvis ikke blir jeg å starte spillet på nytt. Penumbra var rett og slett for bra til at jeg kommer til å gi opp! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Synes det blir kjedeligere og kjedeligere jeg.. Grafikken er dårlig, fysikken er fin, men alfor lite action. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Om du ville ha et actionspill tror jeg Penumbra var feil til deg til å begynne med Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg også. Tror jeg satser på Brothers In Arms: Hell's Highway, og CoD4. jeg har fått greie svar på denne tråden, men trenger ikke å lukkes, må gjerne være diskusjonstråd eller noe sånt. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jess! Der klarte jeg å plukke opp stringen som jeg trenger til å sprenge litt TNT Jeg valgte å starte på nytt siden det ikke var langt inne i spillet, nesten like ved starten Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg sluttet å spille spillet når jeg var der du stoppet ca. Der du finner boka om bomber om må finne tingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå