Gå til innhold

Penumbra: Black Plague VEELDIG skummelt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det er samme miljø, bare uten monstre. Men historien synes jeg ikke har så mye med de to andre å gjøre foreløpig. Det eneste spillet går ut på er å finne noen nøkler for å åpne en portal, og når du har klart det, går du inn i portalen og da har du klart ett brett. Slik fortsetter det. Du finner også noen lydbånd som forteller litt om noen personer, men det er det.

Lenke til kommentar

spill alle spillene(overture,black plague og tilslutt requiem), de er genialt laget. Skummelt er det, men det er lyden og det psykologiske miljøet som gjør det skummelt, ikke selve monstrene. Jeg må si at overture skremte meg mye mer enn black plague, men black plague var bedre gjennomført, og det var action omtrent hele tiden, mens i overture var det endel sekvenser der det ikke skjedde så mye. anbefalter å ha lyden på høyt, samt spille uten lys, ble en fantastiske opplevelse! Det siste spillet, requiem, er bare ett spill hvor du skal bare løse puslespill, og har ingen generelle nifse øyeblikk(lyden er der men jah, ikke det samme)

Lenke til kommentar

penumbra var skumlere enn fear ja, fear da kunne du drepe folk(springe rundt med den fantastiske minigunen, herlige øyeblikk:) ) mens penumbra er du helt alene, kan ikke sloss og noen av tingene kan ikke løses av rå kraft, du må tenke deg gjennom gåtene. hadde vi kunnet blandet noen av de skumle effektene i fear inn i penumbra da hadde vi fått ett skikkelig skummelt spill, føler at noen ganger trengte penumbra bare noe random som dukket opp rett foran deg mens du går i trappa.

Lenke til kommentar

Hunden kan drepes med steiner som man kan kaste på den. Finn deg en stein, plukk den opp med venstre museknapp og kast den med høyre. Du må treffe den 4 ganger for at den skal bli nede :)

 

Men jeg har et annet problem i Part III:

Jeg skal sprenge en TNT-tønne ved å blande en flaske med et-eller-annet med en hyssing. Problemet er at jeg klarer ikke å plukke opp hyssingen som er i hylla - den er inni en liten metallboks med lokket til side slik at man skal kunne plukke den opp, men det hår ikke! :S

 

Hva skal jeg gjøre?

Endret av dannad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...